23 546 steg igår - Nytt batteri i stegis
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    23 546 steg igår - Nytt batteri i stegis

    På min ledga dag igår skulle jag testa min stegräknare igen eftersom den fått nytt batteri.

    En promenad till till broderns husbygge var planerad OCH avklarad när sambon frågar om jag vill möta honom på väg hem från jobbet.

    Självklart så knallade jag och voven iväg IGEN, det var ju ett underbart väder och om vi startar samtidigt så brukar det ju inte bli långa biten eftersom han cyklar...TRODDE jag då!
    När jag hade gått ca 10 min kommer ett sms om att han fått punka!

    Fick vända om och knallade upp för backen igen för att hämta bilen så vi kunde få hem hans cykel. DÅ kom ett sms om att han GÅR hem pga fint väder...Vill jag komma och möta honom?! Cykeln hämtar han sen!

    Visst...vi vände om IGEN, vovven tittar konstigt på mig och undrar säkert vad vi leker nu...

    Då jag har "bra go" i benen så går jag ju ganska snabbt och får gå ända in till stan innan vi möts...Och så hem bär det av hem igen uppför hela backen ännu en gång!
    Vovven var ganska seg i slutet
    När vi nästan är hemma då vi tog sista biten genom skogen kommer jag på att jag måste avboka innan kl 16...det hinner du ALDRIG säger sambon för klockan är nu 15.55...Trodde han ja...

    Jäklar vad jag sprang över stock o sten
    Men jag hann...15.58 var jag hemma och jag hann precis!

    Svettigt värre och när sambo o vovve kom hem så skrattade han och sa att det nästan rök från dojjorna när jag drog iväg.

    Att han ALDRIG lär säg att jag ALDRIG vill förlora...Man måste inte tävla hela tiden med det är bra kul
    Många steg blev det i alla fall!

    Nu ska jag sätta fart igen...Vad hittar ni på för kul idag då
    "Din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv "

    Här kan du läsa mer om min viktresa:
    www.mindre-av-mig.com
  2. 1
    23 546 steg igår - Nytt batteri i stegis På min ledga dag igår skulle jag testa min stegräknare igen eftersom den fått nytt batteri.

    En promenad till till broderns husbygge var planerad OCH avklarad när sambon frågar om jag vill möta honom på väg hem från jobbet.

    Självklart så knallade jag och voven iväg IGEN, det var ju ett underbart väder och om vi startar samtidigt så brukar det ju inte bli långa biten eftersom han cyklar...TRODDE jag då!
    När jag hade gått ca 10 min kommer ett sms om att han fått punka!

    Fick vända om och knallade upp för backen igen för att hämta bilen så vi kunde få hem hans cykel. DÅ kom ett sms om att han GÅR hem pga fint väder...Vill jag komma och möta honom?! Cykeln hämtar han sen!

    Visst...vi vände om IGEN, vovven tittar konstigt på mig och undrar säkert vad vi leker nu...

    Då jag har "bra go" i benen så går jag ju ganska snabbt och får gå ända in till stan innan vi möts...Och så hem bär det av hem igen uppför hela backen ännu en gång!
    Vovven var ganska seg i slutet
    När vi nästan är hemma då vi tog sista biten genom skogen kommer jag på att jag måste avboka innan kl 16...det hinner du ALDRIG säger sambon för klockan är nu 15.55...Trodde han ja...

    Jäklar vad jag sprang över stock o sten
    Men jag hann...15.58 var jag hemma och jag hann precis!

    Svettigt värre och när sambo o vovve kom hem så skrattade han och sa att det nästan rök från dojjorna när jag drog iväg.

    Att han ALDRIG lär säg att jag ALDRIG vill förlora...Man måste inte tävla hela tiden med det är bra kul
    Många steg blev det i alla fall!

    Nu ska jag sätta fart igen...Vad hittar ni på för kul idag då
  3. Kexx
    #2

    WOW!

    Jösses vad dina ben måste fått gå som trumpinnar :-) Bra jobbat!!!
  4. 2
    WOW! Jösses vad dina ben måste fått gå som trumpinnar :-) Bra jobbat!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Oj, det var inte dåligt! *impad* Känns det i baksidan av låren kanske?
  6. 3
    Oj, det var inte dåligt! *impad* Känns det i baksidan av låren kanske?
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Hehe, ja din hund måste ha tyckt att du var bra knasig
  8. 4
    Hehe, ja din hund måste ha tyckt att du var bra knasig
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Ojsan vad massa steg Jag ska till skolan idag,redovisa lite litteratur i ett gruppsamtal.
    Lite påskshopping på stan och mathandling på coop. Sen är det påsklov
  10. 5
    Ojsan vad massa steg Jag ska till skolan idag,redovisa lite litteratur i ett gruppsamtal.
    Lite påskshopping på stan och mathandling på coop. Sen är det påsklov
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Bra stegat igår! Själv står jag på jobbet och här blir jag hela dagen... Men imorgon är det påskledigt! *skönt*
  12. 6
    Bra stegat igår! Själv står jag på jobbet och här blir jag hela dagen... Men imorgon är det påskledigt! *skönt*
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Oj oj oj! Det var inte lite steg på en dag det, starkt jobbat!
  14. 7
    Oj oj oj! Det var inte lite steg på en dag det, starkt jobbat!
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Guuud vad du knallar!!! Jag har aldrig kommit över 15000 steg ännu. Men sambons kollega har gått 103000 steg på en dag!!! *ouch!* De har en utmaning på tappa.se och somliga har blivit helt galna. :-S
  16. 8
    Guuud vad du knallar!!! Jag har aldrig kommit över 15000 steg ännu. Men sambons kollega har gått 103000 steg på en dag!!! *ouch!* De har en utmaning på tappa.se och somliga har blivit helt galna. :-S

Liknande trådar

  1. Nytt batteri gav påskplus ;)
    By compax in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-04-25, 06:37
  2. ett nytt steg.
    By victoria in forum _96 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 11:10
  3. Nytt batteri:)
    By compax in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 07:27
  4. Ny vecka och nytt steg!
    By -sl- in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-24, 13:30
  5. vågen visar lägre med nytt batteri?
    By SvartaPantern in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 14:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar