*Ropar*
_0912 Decemberbarn
  1. anonym just nu..
    #1

    *Ropar*

    Ni som ska ha bebis- 18:e Toudelou (väntar 3:an) och 19:e M med nr 4
    När hade ni er mens och när hade ni er ägglossning (om ni vet)..
  2. 1
    *Ropar* Ni som ska ha bebis- 18:e Toudelou (väntar 3:an) och 19:e M med nr 4
    När hade ni er mens och när hade ni er ägglossning (om ni vet)..
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    jag hade senaste mensen den 13 mars. äl runt den 25:e och skulle haft mens på lördag. testade alltså några dagar innan BIM så nu hoppas jag verkligen att jag inte börjar blöda!!
    tror dock att min äl inträffade tidigare än den skulle...
  4. 2
    jag hade senaste mensen den 13 mars. äl runt den 25:e och skulle haft mens på lördag. testade alltså några dagar innan BIM så nu hoppas jag verkligen att jag inte börjar blöda!!
    tror dock att min äl inträffade tidigare än den skulle...
  5. Anonym
    #3
    har nämligen svårt för& räkna ut korrekt när bim isf skulle vara då första blödningsdagen var 22 mars& varade i ca 3 dgr.. Gissar på att jag 4:e-8:e (ngn av dagarna) hade äl, men är inte helt säker.. Dvs på dag 14-18.. Har läst någonstans att vet man ung när man har äl ska man räkna på 40 veckor framåt från det datumet.. Kan det stämma??
  6. 3
    har nämligen svårt för& räkna ut korrekt när bim isf skulle vara då första blödningsdagen var 22 mars& varade i ca 3 dgr.. Gissar på att jag 4:e-8:e (ngn av dagarna) hade äl, men är inte helt säker.. Dvs på dag 14-18.. Har läst någonstans att vet man ung när man har äl ska man räkna på 40 veckor framåt från det datumet.. Kan det stämma??
  7. M med nr 4!
    #4
    jag hade mens den 14 mars och jag tror att jag hade ägglossning runt den 28 men jag är lite osäker på det.
  8. 4
    jag hade mens den 14 mars och jag tror att jag hade ägglossning runt den 28 men jag är lite osäker på det.
  9. Anonym
    #5
    ALla mäter olika har ja märkt, jag hade sista mens 13 mars, men då i 8 dgr o ja brukar ha en cykel på 30 dgr. så enligt aff hade ja äl 29 mars, enligt gravid.se 30 mars, enligt familjeliv 29 mars,9 mån. sa 31 mars...
    Har ja en cykel på 28 dgr denna gången missade vi äl som då var den 28...iaf enligt aff

    Den som lever får se..alla grav e olika långa iaf ! (första barnet kom i 42+0, andra v 39+6, tredje 41+0)
  10. 5
    ALla mäter olika har ja märkt, jag hade sista mens 13 mars, men då i 8 dgr o ja brukar ha en cykel på 30 dgr. så enligt aff hade ja äl 29 mars, enligt gravid.se 30 mars, enligt familjeliv 29 mars,9 mån. sa 31 mars...
    Har ja en cykel på 28 dgr denna gången missade vi äl som då var den 28...iaf enligt aff

    Den som lever får se..alla grav e olika långa iaf ! (första barnet kom i 42+0, andra v 39+6, tredje 41+0)
  11. ellieb
    #6
    För mig stämmer det att räkna 40 veckor framåt från sista mens första dag - 25 feb (vecka 9). Då hamnar jag på BF 2 dec (vecka 49) och det är samma BF som både aff och libero får fram. Jag hade äl på dag 10, eller det var då jag blev gravid i alla fall, det vet jag säkert
  12. 6
    För mig stämmer det att räkna 40 veckor framåt från sista mens första dag - 25 feb (vecka 9). Då hamnar jag på BF 2 dec (vecka 49) och det är samma BF som både aff och libero får fram. Jag hade äl på dag 10, eller det var då jag blev gravid i alla fall, det vet jag säkert

Liknande trådar

  1. Ropar på -ME-!!!
    By helelen in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 06:25
  2. Frk M!!!!! *ropar*
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 14:50
  3. Nu ropar E
    By Kikou in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 12:29
  4. ME! *ropar*
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 20:08
  5. MM...*ropar*...
    By Buscilla in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 08:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar