Glad Påsk!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Glad Påsk!

    Hoppas ni alla får en underbar helg! Här är det ljuvligt vårväder och i morgon bär det av ner till ängelholm. Hembygdsparken är målet och ungarna ska få leka, klappa djur och grilla korv. På kvällen blir det äggmålning och god mat!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Glad Påsk! Hoppas ni alla får en underbar helg! Här är det ljuvligt vårväder och i morgon bär det av ner till ängelholm. Hembygdsparken är målet och ungarna ska få leka, klappa djur och grilla korv. På kvällen blir det äggmålning och god mat!
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Glad påsk!
    Här har det också målats lite ägg. I övrigt har vi det ovanligt lugnt denna påsk men det behöver vi efter alla sjukdomar sista tiden. Lite grill, påskmiddag igår och idag ska vi kika efter grodäggen igen..
    Hoppas Ängelholmsturen blev lyckad! Hur går det med alla bröllopsplaner förresten? Nu är det inte många dagar kvar!!
  4. 2
    Glad påsk!
    Här har det också målats lite ägg. I övrigt har vi det ovanligt lugnt denna påsk men det behöver vi efter alla sjukdomar sista tiden. Lite grill, påskmiddag igår och idag ska vi kika efter grodäggen igen..
    Hoppas Ängelholmsturen blev lyckad! Hur går det med alla bröllopsplaner förresten? Nu är det inte många dagar kvar!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Påskafton

    blev superlyckad!

    Bröllopsplanerna går om på räls just nu. Men det kommer säkert nåt bakslag!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Påskafton blev superlyckad!

    Bröllopsplanerna går om på räls just nu. Men det kommer säkert nåt bakslag!
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    glömde...

    Lite bilder finns på http://www.brollopstorget.se/hem/tindragull/galleri.php klänningen och barnens kläder och lite sånt...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    glömde... Lite bilder finns på http://www.brollopstorget.se/hem/tindragull/galleri.php klänningen och barnens kläder och lite sånt...
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Åh, vad fin du kommer vara! Härlig klänning! Älskar de små fjärliarna på glasen! Har ni tänkt ha sådana?? Å Tindra är ju bara för söt i sin vackra klänning :-). Nu räknar vi ned och har inte många dagar kvar till våra stora dagar du och jag :-D.
  10. 5
    Åh, vad fin du kommer vara! Härlig klänning! Älskar de små fjärliarna på glasen! Har ni tänkt ha sådana?? Å Tindra är ju bara för söt i sin vackra klänning :-). Nu räknar vi ned och har inte många dagar kvar till våra stora dagar du och jag :-D.
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6

    Tack!

    Ja, jag känner mig verkligen fin i den. Det blir fjärilar på glasen ja! Vita & gröna fjärilar både som dekoration i uppånervända glas med ett värmeljus på foten och som placeringskort antingen på glasen eller fästa i snöre runt servetten.

    Det är verkligen nedräkning för oss båda två nu ju! Vilket datum var det du var beräknad? Jag hoppas du får bebis den 9:e, det hade bara varit sååå häftigt!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  12. 6
    Tack! Ja, jag känner mig verkligen fin i den. Det blir fjärilar på glasen ja! Vita & gröna fjärilar både som dekoration i uppånervända glas med ett värmeljus på foten och som placeringskort antingen på glasen eller fästa i snöre runt servetten.

    Det är verkligen nedräkning för oss båda två nu ju! Vilket datum var det du var beräknad? Jag hoppas du får bebis den 9:e, det hade bara varit sååå häftigt!

Liknande trådar

  1. Glad Påsk
    By *Koala* in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 20:21
  2. Glad påsk!
    By Silverkarin in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-04, 21:40
  3. GLAD PÅSK!!!!
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 22:01
  4. GLAD PÅSK!!
    By Trissan_4 in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 11:05
  5. Glad Påsk! Vad läser ni i påsk?
    By Chand in forum Hem & fritid
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 15:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar