Väck med mig!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Väck med mig!

    Jag har saker att göra. Jag ska till en början till Apoteket, och köpa kattmat. Dock inte köpa kattmat på Apoteket.

    5½-åring utlånas förresten. Jag jagade runt halva stan igår efter grillkol, jag var inte den enda uppenbarligen, eftersom han absolut tveklöst skulle grilla idag och kolen var slut hemma... idag ska han absolut INTE grilla utan steka maten inne. Nu är det som tur är inte han som bestämmer, men otacksam är han
  2. 1
    Väck med mig! Jag har saker att göra. Jag ska till en början till Apoteket, och köpa kattmat. Dock inte köpa kattmat på Apoteket.

    5½-åring utlånas förresten. Jag jagade runt halva stan igår efter grillkol, jag var inte den enda uppenbarligen, eftersom han absolut tveklöst skulle grilla idag och kolen var slut hemma... idag ska han absolut INTE grilla utan steka maten inne. Nu är det som tur är inte han som bestämmer, men otacksam är han
  3. -TyraM-
    #2
    Jag ska också dra.
    Jag ska
    1. lägga fläskfilén i marinad
    2. åka och köpa grillkol
    3. bosätta mig utomhus för dagen

    Pöss påre!
  4. 2
    Jag ska också dra.
    Jag ska
    1. lägga fläskfilén i marinad
    2. åka och köpa grillkol
    3. bosätta mig utomhus för dagen

    Pöss påre!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Pöss!!

    ja just det, jag ska ju vinna 10 miljoner ikväll också... glömde de....
  6. 3
    Pöss!!

    ja just det, jag ska ju vinna 10 miljoner ikväll också... glömde de....
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Häpp, häpp, häpp.
    Nu har jag tvättstuga och sitter här mellan varven. Då har vi ju bestämt att du ska affa med mig och inte göra en massa andra saker *nickar bestämt*
    I eftermiddag ska vi ut på vandring med matsäck. Då kan du sticka till apoteket m.m.!!

    / Kulan - den som alla ordnar sitt liv efter
  8. 4
    Häpp, häpp, häpp.
    Nu har jag tvättstuga och sitter här mellan varven. Då har vi ju bestämt att du ska affa med mig och inte göra en massa andra saker *nickar bestämt*
    I eftermiddag ska vi ut på vandring med matsäck. Då kan du sticka till apoteket m.m.!!

    / Kulan - den som alla ordnar sitt liv efter
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Då har de ju stängt ju...... ta du dina nässelutslag runt öronen och rätta dig efter mig istället
  10. 5
    Då har de ju stängt ju...... ta du dina nässelutslag runt öronen och rätta dig efter mig istället
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6
    Men jag har inga nässelutsla. Det är storungen som har. Och han är ute och leker. Annars kunde jag stoppa in honom i tvättmaskinen och tvätta bort dem!
  12. 6
    Men jag har inga nässelutsla. Det är storungen som har. Och han är ute och leker. Annars kunde jag stoppa in honom i tvättmaskinen och tvätta bort dem!

Liknande trådar

  1. skorpan väck
    By Venetia in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-08, 21:39
  2. nu är de väck...
    By Annamed5 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 11:48
  3. Väck mig!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 20:43
  4. Nu är spiralen väck!
    By Annica med A o L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 08:15
  5. NU är de väck!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 17:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar