Ok, 2010 here vi come!!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Ok, 2010 here vi come!!

    Nu jäklar är det dags att köra igång, har just nu mens och hoppas nu på att det är den siiiista på länge.. Dock är jag eg inte så sugen på att föda barn i mitten på januari då rs virus och magsjukor härjar som värst på sjukhusen, men jag får blunda för min bacillskräck...

    Så om två veckor.. då jäklar!
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Ok, 2010 here vi come!! Nu jäklar är det dags att köra igång, har just nu mens och hoppas nu på att det är den siiiista på länge.. Dock är jag eg inte så sugen på att föda barn i mitten på januari då rs virus och magsjukor härjar som värst på sjukhusen, men jag får blunda för min bacillskräck...

    Så om två veckor.. då jäklar!
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Har en son född i mitten av januari och vi slapp både RS, magsjuka, förkylningar, mm, så det går att övervinna bacillerna

    Lycka till!!!
  4. 2
    Har en son född i mitten av januari och vi slapp både RS, magsjuka, förkylningar, mm, så det går att övervinna bacillerna

    Lycka till!!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    Yes.. Här har jag precis vinkat av tanten och jag hoppas det va sista gången på länge nu. Vill verkligen bli gravid NU.. Får vänta lite dock för har ÄL nån gång runt den 25:e. Sååååå drygt att ha långa menscykler när man har bebisverkstad men men, inte mycket man kan göra åt det..

    Nu ska vi kämpa!
  6. 3
    Yes.. Här har jag precis vinkat av tanten och jag hoppas det va sista gången på länge nu. Vill verkligen bli gravid NU.. Får vänta lite dock för har ÄL nån gång runt den 25:e. Sååååå drygt att ha långa menscykler när man har bebisverkstad men men, inte mycket man kan göra åt det..

    Nu ska vi kämpa!
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Här är en till som vill ha tillökning i Januari Röda tanten är på besök nu och vill inte se henne på ett bra tag efter den här gången. Vill bli gravid nu på en gång...vill inte vänta
  8. 4
    Här är en till som vill ha tillökning i Januari Röda tanten är på besök nu och vill inte se henne på ett bra tag efter den här gången. Vill bli gravid nu på en gång...vill inte vänta
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    ja nu djäklar ska det bli bebis för oss. om man kommer ha ägglossning dvs(talar om mig själv nu).

    håller tummarna för dig/er!
  10. 5
    ja nu djäklar ska det bli bebis för oss. om man kommer ha ägglossning dvs(talar om mig själv nu).

    håller tummarna för dig/er!

Liknande trådar

  1. Val 2010
    By Fredde_ in forum Politik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 14:00
  2. 2010
    By Pärlan67 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 01:15
  3. År 2010
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-19, 08:48
  4. Mål för 2010?
    By MrsHyde in forum Träning
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 10:37
  5. Ankomst 2010/02 här!! 2010 !!
    By Zasa in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 10:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar