87-77 MÅLET
Vikt
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    87-77 MÅLET

    hur lyckas alla? jag känner mig så trött på mig själv,har ju försökt länge med att gå ner 10 kg,i och för sig gick jag ju ner 12 kg med xtavaganza 95-83,nu väger jag 87 efter min graviditet.
    är så glad att jag höll min vikt efter pulver dieten,kanske det är min enda chans,att pulvra mig ner.
    de flesta säger ju att man går upp allt efter det,men jag håller inte med.
    vet att jag får pepping många goda råd här,men som Valerina skrev,det är ju JAG som måste bestämma mig och göra jobbet,men hur ska jag göra?
    jag menar hur ska jag orka hålla min vilja vid liv?
    gahh,måste klara detta nu MÅSTE.

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    87-77 MÅLET hur lyckas alla? jag känner mig så trött på mig själv,har ju försökt länge med att gå ner 10 kg,i och för sig gick jag ju ner 12 kg med xtavaganza 95-83,nu väger jag 87 efter min graviditet.
    är så glad att jag höll min vikt efter pulver dieten,kanske det är min enda chans,att pulvra mig ner.
    de flesta säger ju att man går upp allt efter det,men jag håller inte med.
    vet att jag får pepping många goda råd här,men som Valerina skrev,det är ju JAG som måste bestämma mig och göra jobbet,men hur ska jag göra?
    jag menar hur ska jag orka hålla min vilja vid liv?
    gahh,måste klara detta nu MÅSTE.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Tillägg,GÅ METODEN,den ska jag satsa på,perfekt när man är mamma ledig
  4. 2
    Tillägg,GÅ METODEN,den ska jag satsa på,perfekt när man är mamma ledig
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Min känsla - både nu och när du skrivit förr i världen - är att du är rätt otålig, och kanske har lite lätt att ge upp. Vet ju att du provat flera metoder men snabbt avslutat dem då du inte tillräckligt fort fått de resultat du önskat dig.

    Bara en sådan sak som att du skriver "måste klara detta nu MÅSTE". För vems skull "måste" du? Och varför NU? Satsa på goda sunda vanor som du kan fortsätta hålla dig till i framtiden, se det som någonting du gör för din hälsas skull på lång sikt. Ibland måste det få ta sin tid.

    Du KOMMER klara det men det FÅR ta tid! Ibland är det två steg fram och ett steg bak, men då måste man kämpa vidare. Och det som är bra, det är att vi är med dig hela vägen! Heja!
  6. 3
    Min känsla - både nu och när du skrivit förr i världen - är att du är rätt otålig, och kanske har lite lätt att ge upp. Vet ju att du provat flera metoder men snabbt avslutat dem då du inte tillräckligt fort fått de resultat du önskat dig.

    Bara en sådan sak som att du skriver "måste klara detta nu MÅSTE". För vems skull "måste" du? Och varför NU? Satsa på goda sunda vanor som du kan fortsätta hålla dig till i framtiden, se det som någonting du gör för din hälsas skull på lång sikt. Ibland måste det få ta sin tid.

    Du KOMMER klara det men det FÅR ta tid! Ibland är det två steg fram och ett steg bak, men då måste man kämpa vidare. Och det som är bra, det är att vi är med dig hela vägen! Heja!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Skriver under här och bara håller med
  8. 4
    Skriver under här och bara håller med
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Tack,verkligen, du satte ord på det,jag är väldigt otålig,därför var xtravaganza bra för mig.,men jag känner att jag inte kan leva med soppor,kanske för ett tag,men inte nu när jag ammar då och då.
    och MÅSTE just nu betyder att det är dax att lära mig att gå ner i vikt på sunda vanor.
  10. 5
    Tack,verkligen, du satte ord på det,jag är väldigt otålig,därför var xtravaganza bra för mig.,men jag känner att jag inte kan leva med soppor,kanske för ett tag,men inte nu när jag ammar då och då.
    och MÅSTE just nu betyder att det är dax att lära mig att gå ner i vikt på sunda vanor.
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    tack,du gör rätt i det,jag är otålig,min last i livet,hehe,men nu ska jag lyckas,jag skaaa.
  12. 6
    tack,du gör rätt i det,jag är otålig,min last i livet,hehe,men nu ska jag lyckas,jag skaaa.
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Och det går*vet* tRO PÅ DIG SJÄLV OCH PÅ DIN EGEN KRAFT ATT NÅ DE MÅL DU VILL. Med det kommer du långt
  14. 7
    Och det går*vet* tRO PÅ DIG SJÄLV OCH PÅ DIN EGEN KRAFT ATT NÅ DE MÅL DU VILL. Med det kommer du långt

Liknande trådar

  1. Målet inom målet är nått!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-21, 08:23
  2. Målet nära nu!!
    By Melinskan in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-15, 08:10
  3. Pirate Bay målet
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 16:23
  4. Nya målet uppnått
    By Vivi in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 13:14
  5. Vad är målet?
    By luddtussen in forum Sex & erotik
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar