Hej och välkomna
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Hej och välkomna

    alla nya,hoppas ni ska trivas

    Från en "gamling" här
    Förr var förr...Nu är nu!
  2. 1
    Hej och välkomna alla nya,hoppas ni ska trivas

    Från en "gamling" här
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    liten kort

    presentation glömde jag ju

    Heter Maria ,xaramia på nätet ....37 år i sommar,bor i norduppland med sambon och barnen.Har 3 söner (-03,-97,-95) på halvtid och en liten son född aug-08-

    Är även bonusmamma till sambons barn P-93 och F-91 och Änglamamma till en dotter född i v 23 i sept-07
    Förr var förr...Nu är nu!
  4. 2
    liten kort presentation glömde jag ju

    Heter Maria ,xaramia på nätet ....37 år i sommar,bor i norduppland med sambon och barnen.Har 3 söner (-03,-97,-95) på halvtid och en liten son född aug-08-

    Är även bonusmamma till sambons barn P-93 och F-91 och Änglamamma till en dotter född i v 23 i sept-07
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Tack!

    Hej hej! Trevligt att du hälsar oss alla välkomna :-) Får väl ta mig lite tid att titta runt och lära mig hitta här inne. Känner mig mest förvirrad när jag ser alla inlägg och svar. Haha! Men det ska ju nog gå bra. Ha en bra dag!
  6. 3
    Tack! Hej hej! Trevligt att du hälsar oss alla välkomna :-) Får väl ta mig lite tid att titta runt och lära mig hitta här inne. Känner mig mest förvirrad när jag ser alla inlägg och svar. Haha! Men det ska ju nog gå bra. Ha en bra dag!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Vill du ha det riktigt rörigt så ska du kika in på "Ordet är fritt". Där samlas vi från alla olika andra snack. Högt tempo och högt i tak.

    http://www.alltforforaldrar.se/snack...p?f=64&fav=fav
  8. 4
    Vill du ha det riktigt rörigt så ska du kika in på "Ordet är fritt". Där samlas vi från alla olika andra snack. Högt tempo och högt i tak.

    http://www.alltforforaldrar.se/snack...p?f=64&fav=fav

Liknande trådar

  1. VÄLKOMNA
    By Fritz in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 11:13
  2. Välkomna!
    By Annika60 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 22:05
  3. Välkomna!
    By Pegasus AfF in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 11:03
  4. Välkomna
    By Anneli m Uno in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 11:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar