53 arbetsdagar kvar
_0909 Septemberbarn
  1. MammaMam
    #1

    53 arbetsdagar kvar

    Gjorde just en lite genomgång av kalendern och jag har nu 53 arbetsdagar kvar innan det är dags för semester och sedan mammaledigheten. Inte dumt alls att våren är fylld av dessa sköna helger .

    Här skiner solen och det kommer nog att bli en mycket vacker dag!
  2. 1
    53 arbetsdagar kvar Gjorde just en lite genomgång av kalendern och jag har nu 53 arbetsdagar kvar innan det är dags för semester och sedan mammaledigheten. Inte dumt alls att våren är fylld av dessa sköna helger .

    Här skiner solen och det kommer nog att bli en mycket vacker dag!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Solen bröt just fram här med Tyvärr är min son sjuk så jag vet inte om vi går ut ngt.. Har har sådan hemsk hosta lillen... Men visst piggar det upp! Snart börjar det slå ut med! härligt! Äntligen är våren här!!
  4. 2
    Solen bröt just fram här med Tyvärr är min son sjuk så jag vet inte om vi går ut ngt.. Har har sådan hemsk hosta lillen... Men visst piggar det upp! Snart börjar det slå ut med! härligt! Äntligen är våren här!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Sälv har jag ca 40 kom jag fram till idag. Visst är det skönt!
  6. 3
    Sälv har jag ca 40 kom jag fram till idag. Visst är det skönt!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Åh!! Jag är nog inte i närheten av några 53 eller 40 dagar kvar! Känns som att jag ska jobba en hel evighet till! -Just idag känns det så i alla fall! Men om 1,5 v åker vi till danmark på semester, och lite helger på det, så vet jag att tiden går rätt fort ändå!
  8. 4
    Åh!! Jag är nog inte i närheten av några 53 eller 40 dagar kvar! Känns som att jag ska jobba en hel evighet till! -Just idag känns det så i alla fall! Men om 1,5 v åker vi till danmark på semester, och lite helger på det, så vet jag att tiden går rätt fort ändå!

Liknande trådar

  1. 5 arbetsdagar kvar...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 13:35
  2. 2 arbetsdagar kvar...
    By myranåjag in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 11:22
  3. 8 arbetsdagar kvar
    By änglarfinns in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 02:08
  4. 8 arbetsdagar kvar!
    By Annika m H, H, F & M in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 10:25
  5. 4 arbetsdagar kvar!!
    By A-K m son & bf 30/3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 18:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar