Angeliqua
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Angeliqua

    Tack för länken! Tur att det finns människor runt om mig som är vänliga nog att peka på saker som finns framför näsan :-D. Var inne och kikade lite och det är ju helt otroligt hur fort tiden gått! Hur går det för er annars? Tänker på dig titt som tätt och hoppas allt ordnar sig på bästa sätt!
  2. 1
    Angeliqua Tack för länken! Tur att det finns människor runt om mig som är vänliga nog att peka på saker som finns framför näsan :-D. Var inne och kikade lite och det är ju helt otroligt hur fort tiden gått! Hur går det för er annars? Tänker på dig titt som tätt och hoppas allt ordnar sig på bästa sätt!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Var ju tvungen att kika...

    och jösses vad små de var! Och jisses vad lika mina barn är varandra!

    Angeliqua: Tänker också på dig och hoppas att det går bra/bättre...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Var ju tvungen att kika... och jösses vad små de var! Och jisses vad lika mina barn är varandra!

    Angeliqua: Tänker också på dig och hoppas att det går bra/bättre...
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Gulle er!

    Här hemma går det framåt så sakteligt.
    Thomas har flyttat till en egen lägenhet i Karlskrona där han bor i veckorna, så kommer han hem på fredags eftermiddagen.
    Hemma flyter det på fint, trots att jag ensam ska dra lasset med markservice, dagis/skolhämtning/lämning, nattning, matlagning...sånt där som man inte tänker på när man är två stycken. Ja så ska jag ju hinna jobba lite emellan åt åxå, & dessutom helst hinna med några träningar hos sjukgymnasten/v.

    Men jag tror nog vi kommer hitta tillbaka till varandra & det känns bättre & bättre (för oss båda tror jag).

    Kram på er!
  6. 3
    Gulle er! Här hemma går det framåt så sakteligt.
    Thomas har flyttat till en egen lägenhet i Karlskrona där han bor i veckorna, så kommer han hem på fredags eftermiddagen.
    Hemma flyter det på fint, trots att jag ensam ska dra lasset med markservice, dagis/skolhämtning/lämning, nattning, matlagning...sånt där som man inte tänker på när man är två stycken. Ja så ska jag ju hinna jobba lite emellan åt åxå, & dessutom helst hinna med några träningar hos sjukgymnasten/v.

    Men jag tror nog vi kommer hitta tillbaka till varandra & det känns bättre & bättre (för oss båda tror jag).

    Kram på er!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Å vad skönt att höra! Förstår att det är massor av jobb som kräver en hel del pysslande! Du är så duktig!! Hoppas ni på detta sätt kan hitta tillbaka till varandra! *Många kramar*
  8. 4
    Å vad skönt att höra! Förstår att det är massor av jobb som kräver en hel del pysslande! Du är så duktig!! Hoppas ni på detta sätt kan hitta tillbaka till varandra! *Många kramar*
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5

    Hej!

    Nämen, vad är det jag läser. Det låter tråkigt för er båda. Hoppas att ni hittar tillbaka till varandra. Eller att allt löser sig till det bästa.

    Kram
  10. 5
    Hej! Nämen, vad är det jag läser. Det låter tråkigt för er båda. Hoppas att ni hittar tillbaka till varandra. Eller att allt löser sig till det bästa.

    Kram

Liknande trådar

  1. Angeliqua:
    By yinyang in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 22:16
  2. Angeliqua
    By Indra in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 22:14
  3. Angeliqua
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 22:42
  4. Angeliqua
    By K-line in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 07:06
  5. Angeliqua
    By Vivi, snittas 6 dec in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 09:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar