när är det bvc igen?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    när är det bvc igen?

    Hörrni, börjar det inte bli dags för bvc-besök igen? Hade för mig att man skulle dit vid 2½... Någon som vet?
    Men så lyssna på vad jag menar då!
  2. 1
    när är det bvc igen? Hörrni, börjar det inte bli dags för bvc-besök igen? Hade för mig att man skulle dit vid 2½... Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Vi ska inte förrän vid 3 år, men jag tror det är lite olika i olika landsting.
  4. 2
    Vi ska inte förrän vid 3 år, men jag tror det är lite olika i olika landsting.
  5. Cissi med g och A
    #3

    Annie

    ska dit nästa vecka så här får man gå vid 2,5.
  6. 3
    Annie ska dit nästa vecka så här får man gå vid 2,5.
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    Vi hade tid i förra veckan, men bvc-sköterskan blev sjuk så nu ska vi få en ny kallelse.... så vi får se när det blir.

    =)
    R
  8. 4
    Vi hade tid i förra veckan, men bvc-sköterskan blev sjuk så nu ska vi få en ny kallelse.... så vi får se när det blir.

    =)
    R
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Vid tre år är det hos mig med, bor i Stockholm.
  10. 5
    Vid tre år är det hos mig med, bor i Stockholm.
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    3 år här med

    fast Love har inte fått sin 18 mån spruta än, så egentligen borde jag väl ta och boka en tid till honom...
  12. 6
    3 år här med fast Love har inte fått sin 18 mån spruta än, så egentligen borde jag väl ta och boka en tid till honom...
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Här fick vi kallelse idag till 2½år kontroll. Det varierar väl som sagt på vilket landsting man tillhör.
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  14. 7
    Här fick vi kallelse idag till 2½år kontroll. Det varierar väl som sagt på vilket landsting man tillhör.
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Vi ska dit på 2,5-årskontroll nästa vecka, då har vi inte varit där på ett år så det ska bli spännande att gå på
  16. 8
    Vi ska dit på 2,5-årskontroll nästa vecka, då har vi inte varit där på ett år så det ska bli spännande att gå på
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Hur kommer det sig att han fortfarande inte fått den...?
  18. 9
    Hur kommer det sig att han fortfarande inte fått den...?
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10

    Han fick

    12 månaders sprutan vid 18 mån eftersom han var sjuk precis hela tiden och vi fick ändra tiden hur många gånger som helst...
    Sen skulle han få 18-mån sprutan i vintras, men då blev han sjuk och sen har det inte blivit av att jag bokat nån tid. Men jag borde ju göra det, nu när vi forhoppningsvis går mot friskare tider.
  20. 10
    Han fick 12 månaders sprutan vid 18 mån eftersom han var sjuk precis hela tiden och vi fick ändra tiden hur många gånger som helst...
    Sen skulle han få 18-mån sprutan i vintras, men då blev han sjuk och sen har det inte blivit av att jag bokat nån tid. Men jag borde ju göra det, nu när vi forhoppningsvis går mot friskare tider.
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    Aha, hoppas att han får den snart!!! Är ju skönt att ha vaccinationer avklarade så man slipper fundera mer på det.
  22. 11
    Aha, hoppas att han får den snart!!! Är ju skönt att ha vaccinationer avklarade så man slipper fundera mer på det.

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Hemofilus influenza igen och igen
    By CillaLi in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 19:02
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar