ny här!
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    ny här!

    Hej! Är ny här! Jag bestälde igår en tid på mvc för att ta ut min spiral. Känns spännande! Ska ta ut den den 26 maj så det är några veckor kvar. Mest för att jag vill ha en vårbebis (om man nu kan välja....) för min son är född i början av februari och han åkte på rs-virus och det var ingen hit! Vill försöka undvika det om det går....Har tre barn så detta blir min efterlängtade 4:a! Arbetar heltid som lärare och ser fram emot att få vara föräldraledig igen!
  2. 1
    ny här! Hej! Är ny här! Jag bestälde igår en tid på mvc för att ta ut min spiral. Känns spännande! Ska ta ut den den 26 maj så det är några veckor kvar. Mest för att jag vill ha en vårbebis (om man nu kan välja....) för min son är född i början av februari och han åkte på rs-virus och det var ingen hit! Vill försöka undvika det om det går....Har tre barn så detta blir min efterlängtade 4:a! Arbetar heltid som lärare och ser fram emot att få vara föräldraledig igen!
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    Hade oxå ett rs-barn...Min dotter (nr.2) fick d när hon va en vecka gammal..hon e född i jan. så vi som har syskon ska nog satsa på vår/sommar barn...om det går att planera!
    Men i maj, då blir d februaribarn ju...eller tar ni den på majmensen kanske? Vet inte hur d funkar det där m spiral, jag fick en inf. av min så då drog dom den då..
    Längtar oxå efter en fjärde..o hoppas på ett majbarn..har en 02 (april), 04(januari) och en 08(mars)...Gillar att få barn på den sidan året

    Lycka till!!
  4. 2
    Hade oxå ett rs-barn...Min dotter (nr.2) fick d när hon va en vecka gammal..hon e född i jan. så vi som har syskon ska nog satsa på vår/sommar barn...om det går att planera!
    Men i maj, då blir d februaribarn ju...eller tar ni den på majmensen kanske? Vet inte hur d funkar det där m spiral, jag fick en inf. av min så då drog dom den då..
    Längtar oxå efter en fjärde..o hoppas på ett majbarn..har en 02 (april), 04(januari) och en 08(mars)...Gillar att få barn på den sidan året

    Lycka till!!
  5. Anonym
    #3
    Vad skoj! Hoppas det går vägen för er nu då
    Jag/vi är i nästan samma sits, fast min spiral ryker den sista april, sen får vi väl se om det blir någon 4:a snabbt eller inte (har sedan tidigare barn 2001,2004 och 2007! Innan har det alltid gått himla lätt och fort att bli gravid, men man vet ju aldrig...

    I alla fall, LYCKA TILL!!
  6. 3
    Vad skoj! Hoppas det går vägen för er nu då
    Jag/vi är i nästan samma sits, fast min spiral ryker den sista april, sen får vi väl se om det blir någon 4:a snabbt eller inte (har sedan tidigare barn 2001,2004 och 2007! Innan har det alltid gått himla lätt och fort att bli gravid, men man vet ju aldrig...

    I alla fall, LYCKA TILL!!
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    vad skoj! Vi har barn som är födda nästan samma år! mina är 2002, 2004 och 2007 och förhoppningsvis 2010! Lycka till!
  8. 4
    vad skoj! Vi har barn som är födda nästan samma år! mina är 2002, 2004 och 2007 och förhoppningsvis 2010! Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Hej! Tänkte "dra den" i slutet på maj och blir då tidigast gravid i juni så ett mars-barn kanske! Men april eller majbebis är inte dumt det heller!
  10. 5
    Hej! Tänkte "dra den" i slutet på maj och blir då tidigast gravid i juni så ett mars-barn kanske! Men april eller majbebis är inte dumt det heller!
  11. Medlem sedan
    Feb 2009
    #6
    Jag har ett marsbarn o ett aprilbarn..väldigt bra månader =)
    Lycka till!
  12. 6
    Jag har ett marsbarn o ett aprilbarn..väldigt bra månader =)
    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar