Födelsedag imorgon :)!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Födelsedag imorgon :)!

    Min lille Bosse fyller hela 6 år i morgon ! Hurra hurra!! Inte klokt vad snabbt tiden går och i höst börjar han skolan !

    I helgen ska vi till Göteborg och hälsa på min lillasyster som precis har öppnat frisersalong vid Nordstan så vi ska dit och kolla in stället ! Salongen heter Unna Dig och ligger på smedjegatan för er göteborgare som är nyfikna på att träffa min lillasyster,....och bli snygga i håret förståss *smygreklamar* !!

    Vad händer i helgen hos er ?
    ***stolt mamma till stora Bosse och lilla Majken***

    When life gives you lemons, make lemonade!
  2. 1
    Födelsedag imorgon :)! Min lille Bosse fyller hela 6 år i morgon ! Hurra hurra!! Inte klokt vad snabbt tiden går och i höst börjar han skolan !

    I helgen ska vi till Göteborg och hälsa på min lillasyster som precis har öppnat frisersalong vid Nordstan så vi ska dit och kolla in stället ! Salongen heter Unna Dig och ligger på smedjegatan för er göteborgare som är nyfikna på att träffa min lillasyster,....och bli snygga i håret förståss *smygreklamar* !!

    Vad händer i helgen hos er ?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    HURRA för Bosse och massa grattis! Stora killen!
    Nu blir det tårta va??? :-D

    Hoppas ni får en trevlig helg i Götet och att ni blir snygga av lillsyrrans behandlingar. Synd hon valt Göteborg, alldeles fel hål för mig som absolut skulle behöva frissering, blir snart stoppad av Polisen för förargelseväckande beteende!

    Vi ska städa på dagis i helgen, och försöka hitta skor till vår 6 åriga storasyster som just nu har för små gympadojor och gummistövlar att välja på... Kan säga att jag redan ägnat 2 mån att hitta skor, men nix pix vi kan inte enas i smak och tycke längre... Nu får det bli som det blir.

    Trevlig helg! Hälsa syrran lycka till med salongen och miljoners hurra och grattisar till Bosseboy!

    Kram från timjan och huliganerna
  4. 2
    HURRA för Bosse och massa grattis! Stora killen!
    Nu blir det tårta va??? :-D

    Hoppas ni får en trevlig helg i Götet och att ni blir snygga av lillsyrrans behandlingar. Synd hon valt Göteborg, alldeles fel hål för mig som absolut skulle behöva frissering, blir snart stoppad av Polisen för förargelseväckande beteende!

    Vi ska städa på dagis i helgen, och försöka hitta skor till vår 6 åriga storasyster som just nu har för små gympadojor och gummistövlar att välja på... Kan säga att jag redan ägnat 2 mån att hitta skor, men nix pix vi kan inte enas i smak och tycke längre... Nu får det bli som det blir.

    Trevlig helg! Hälsa syrran lycka till med salongen och miljoners hurra och grattisar till Bosseboy!

    Kram från timjan och huliganerna
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Ett jätte grattis till bosse på din stora dag.
    Hoppas det blir massa med presenter och tårta.

    Hoppas ni får en härlig helg i göteborg ny frssade med kanske?

    Önska din syster lyckatill kanske hoppar in i salongen isommar när man ändåså åker till liseberg

    Ännu ett stort grattis till bosse bus

    kramis
  6. 3
    Ett jätte grattis till bosse på din stora dag.
    Hoppas det blir massa med presenter och tårta.

    Hoppas ni får en härlig helg i göteborg ny frssade med kanske?

    Önska din syster lyckatill kanske hoppar in i salongen isommar när man ändåså åker till liseberg

    Ännu ett stort grattis till bosse bus

    kramis
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Grattis Bosse!!!
  8. 4
    Grattis Bosse!!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Grattis till Bosse!

    Vi ska förmodligen skotra i helgen, käka en massa god mat lagad över öppen eld och ligga på renskinn i solen (håller tummarna för sol!) Kanske plugga lite medan Tellagumman sover.

    Trevlig helg!
  10. 5
    Grattis till Bosse!

    Vi ska förmodligen skotra i helgen, käka en massa god mat lagad över öppen eld och ligga på renskinn i solen (håller tummarna för sol!) Kanske plugga lite medan Tellagumman sover.

    Trevlig helg!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Grattis, grattis, så här i slutet på dagen...

    Vad kul med en ny salong i Gbg, det får jag kolla in!

    Hoppas födelsedagen varit toppen! Kram!
  12. 6
    Grattis, grattis, så här i slutet på dagen...

    Vad kul med en ny salong i Gbg, det får jag kolla in!

    Hoppas födelsedagen varit toppen! Kram!
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7
    Nämen då ska jag besöka Bossemors lillasyster.
    Mitt hår skulle verkligen behöva en uppfräschning
  14. 7
    Nämen då ska jag besöka Bossemors lillasyster.
    Mitt hår skulle verkligen behöva en uppfräschning
  15. Medlem sedan
    May 2006
    #8
    Och grattis bosse såklart
  16. 8
    Och grattis bosse såklart
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9
    Grattis lite i efterskott till Bosse och hoppas att ni har det bra i Göteborg.

    Vi har tillbringat dagen idag med att shoppa på Bauhaus och K-rauta och så blev det en sväng till Solna C där pappa fick nya skor och mamma fick en sommarklänning.
    Så vi försöker drar vårt strå till stacken för att shoppa Sverige ur krisen...
  18. 9
    Grattis lite i efterskott till Bosse och hoppas att ni har det bra i Göteborg.

    Vi har tillbringat dagen idag med att shoppa på Bauhaus och K-rauta och så blev det en sväng till Solna C där pappa fick nya skor och mamma fick en sommarklänning.
    Så vi försöker drar vårt strå till stacken för att shoppa Sverige ur krisen...
  19. Medlem sedan
    Apr 2004
    #10
    Heeeej Timjan :-)!
    Haha, du är för rolig :-)!! Förargelseväckande utseende minsann:-D! Men du får ju flytta till Götet så du kan klippa dig hos syrran förstår du ju ! Eller.....så får du flytta till min håla så smälter du in perfekt ;D!!

    Hoppas att du lyckade pracka på storasyster några skor...annars är det ju riktigt snyggt med gummistövlar oxå !

    Bosse tackar så mycket för grattis ! Kram!!
  20. 10
    Heeeej Timjan :-)!
    Haha, du är för rolig :-)!! Förargelseväckande utseende minsann:-D! Men du får ju flytta till Götet så du kan klippa dig hos syrran förstår du ju ! Eller.....så får du flytta till min håla så smälter du in perfekt ;D!!

    Hoppas att du lyckade pracka på storasyster några skor...annars är det ju riktigt snyggt med gummistövlar oxå !

    Bosse tackar så mycket för grattis ! Kram!!
  21. Medlem sedan
    Apr 2004
    #11
    Bosse fick en ny Ipod och ett par snygga tröjor, han blev så fin såååå ! Hans förra Ipod hade gått sönder av allt lyssnande så det var verkligen behövligt !
    Japp, nu friss har det blivit...iallafall ny färg och lugg !
    Hoppas det gick bra på neuro!!! Kram!!
  22. 11
    Bosse fick en ny Ipod och ett par snygga tröjor, han blev så fin såååå ! Hans förra Ipod hade gått sönder av allt lyssnande så det var verkligen behövligt !
    Japp, nu friss har det blivit...iallafall ny färg och lugg !
    Hoppas det gick bra på neuro!!! Kram!!
  23. Medlem sedan
    Apr 2004
    #12
    Tack tack säger Bosse !
  24. 12
    Tack tack säger Bosse !
  25. Medlem sedan
    Apr 2004
    #13
    Tack tack för grattis !
    Låter som ni får en härlig helg, håller tummarna att ni har lika fint väder som det har varit i Göteborg :-)! Kram kram !!
  26. 13
    Tack tack för grattis !
    Låter som ni får en härlig helg, håller tummarna att ni har lika fint väder som det har varit i Göteborg :-)! Kram kram !!
  27. Medlem sedan
    Apr 2004
    #14
    Tack för grattis !!
    Ja, kolla gärna inpå Unna Dig så blir syster glad ! Hon hälsar att hon har 30% rabatt på all klippning och behandlingar april ut och 20% hela maj !

    Ha det gott!! Kram!!
  28. 14
    Tack för grattis !!
    Ja, kolla gärna inpå Unna Dig så blir syster glad ! Hon hälsar att hon har 30% rabatt på all klippning och behandlingar april ut och 20% hela maj !

    Ha det gott!! Kram!!
  29. Medlem sedan
    Apr 2004
    #15
    Ja, göööör gärna det :-)! Som jag skrev till trollmor så har hon 30% rabatt på all klipp och behandlingar april ut och 20% i maj* smygreklamar ännu mer* !!!
    Och tack för grattis !!
    Kram!!
  30. 15
    Ja, göööör gärna det :-)! Som jag skrev till trollmor så har hon 30% rabatt på all klipp och behandlingar april ut och 20% i maj* smygreklamar ännu mer* !!!
    Och tack för grattis !!
    Kram!!
  31. Medlem sedan
    Apr 2004
    #16
    Tack för grattis ! Vi har det supertrevligt Göteborg...ikväll har vi käkat färska räkor så vi knappt kan stå upp ! Men det var ju såååå gott !!

    Du är duktig som hjälper Sverige ut ur krisen !! Jag har gjort mitt bästa i helgen också !
    Kram!!
  32. 16
    Tack för grattis ! Vi har det supertrevligt Göteborg...ikväll har vi käkat färska räkor så vi knappt kan stå upp ! Men det var ju såååå gott !!

    Du är duktig som hjälper Sverige ut ur krisen !! Jag har gjort mitt bästa i helgen också !
    Kram!!
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17
    Nej, nej nej INTE Götet där har jag bott och är liksom allergisk, men dina trakter... Mmmm! Då skulle jag njuta av vackert snack! ÄÄÄÄÄÄÄlskar Östergötlands vackra mål!

    Fast jag skulle kunna tänka mig en hotell weekend i Götet och passa på att UNNA MIG samtidigt. Men jag har för många barn och för lite barnvakter!

    Härligt att Bosse fick en bra dag och att du fick ny lugg! Foto?

    Kramis Kramis

    P.s. Hon fick KNYTskor och är stolt som tuppen! Har tom lärt sig knyta rosett i rena glädjeyran! Hon är nöjd och jag är nöjd. "Mamma båda blev nöjda, jag fick snörskor och du dina skinnskor och ingen behövde bita ihop! *hahaha*
  34. 17
    Nej, nej nej INTE Götet där har jag bott och är liksom allergisk, men dina trakter... Mmmm! Då skulle jag njuta av vackert snack! ÄÄÄÄÄÄÄlskar Östergötlands vackra mål!

    Fast jag skulle kunna tänka mig en hotell weekend i Götet och passa på att UNNA MIG samtidigt. Men jag har för många barn och för lite barnvakter!

    Härligt att Bosse fick en bra dag och att du fick ny lugg! Foto?

    Kramis Kramis

    P.s. Hon fick KNYTskor och är stolt som tuppen! Har tom lärt sig knyta rosett i rena glädjeyran! Hon är nöjd och jag är nöjd. "Mamma båda blev nöjda, jag fick snörskor och du dina skinnskor och ingen behövde bita ihop! *hahaha*
  35. Medlem sedan
    Aug 2002
    #18
    Grattis Bosse i efterskott!! Hoppas du ´fick en härlig födelsedag!! hurra hurra hurra hurra för dig...

    Jag ohc barnen åkte ut till landet (väddö) i torsdags em, och sambon kom igår. Har eldat bort massa sly mm.. haft en underbar men hemskt kall helg här precis vid ålands hav.. Brrrrrr

    Massa kramar!!!
  36. 18
    Grattis Bosse i efterskott!! Hoppas du ´fick en härlig födelsedag!! hurra hurra hurra hurra för dig...

    Jag ohc barnen åkte ut till landet (väddö) i torsdags em, och sambon kom igår. Har eldat bort massa sly mm.. haft en underbar men hemskt kall helg här precis vid ålands hav.. Brrrrrr

    Massa kramar!!!
  37. Medlem sedan
    Apr 2004
    #19
    Va?! Hur kan man vara allerigsk mot Götet ?! Finns det inga piller du kan ta? Nån snabbverkande nässpray ?!

    Det är ju ouligt (roligt) att du gillar öschötskan, det är nog du ouelativt (relativt) ensam om !

    Härligt med knytskor...storasyster växte nog flera centimeter på vägen hem! Och det är ju som man säger...är mamma nöjd är alla nöjda !
    Kram kram!!
  38. 19
    Va?! Hur kan man vara allerigsk mot Götet ?! Finns det inga piller du kan ta? Nån snabbverkande nässpray ?!

    Det är ju ouligt (roligt) att du gillar öschötskan, det är nog du ouelativt (relativt) ensam om !

    Härligt med knytskor...storasyster växte nog flera centimeter på vägen hem! Och det är ju som man säger...är mamma nöjd är alla nöjda !
    Kram kram!!
  39. Medlem sedan
    Apr 2004
    #20
    Tackar säger Bosse !!

    Härligt att få lite vårjobb fixat...nu får den riktiga värmen komma preciiis när som helst *väntar*..........*väntar fortfarande*.......
    Massa kramar tillbaka !!
  40. 20
    Tackar säger Bosse !!

    Härligt att få lite vårjobb fixat...nu får den riktiga värmen komma preciiis när som helst *väntar*..........*väntar fortfarande*.......
    Massa kramar tillbaka !!

Liknande trådar

  1. Födelsedag
    By Piaalex in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 23:12
  2. oxå födelsedag 19 nov
    By ninja in forum _95 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 21:34
  3. födelsedag imorgon
    By Katah in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-10, 19:15
  4. Min födelsedag imorgon.. :(
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 20:30
  5. Födelsedag imorgon!
    By Nissa in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar