sluta med p-piller...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2004
    #1

    sluta med p-piller...

    Hej på er kloka människor! Nu har min man äntligen kläckt ur sig, att han vill att jag slutar med p-piller så att det på sikt förhoppninsvis kan bli en liten en... Men naturligtvis har jag precis börjat på en ny karta, 3 piller jag har hunnit äta. Det känns drygt att måsta vänta i en hel månad till innan jag slutar, men vågar jag sluta nu redan? Blir det helt knasigt för kroppen? vad tror ni?
  2. 1
    sluta med p-piller... Hej på er kloka människor! Nu har min man äntligen kläckt ur sig, att han vill att jag slutar med p-piller så att det på sikt förhoppninsvis kan bli en liten en... Men naturligtvis har jag precis börjat på en ny karta, 3 piller jag har hunnit äta. Det känns drygt att måsta vänta i en hel månad till innan jag slutar, men vågar jag sluta nu redan? Blir det helt knasigt för kroppen? vad tror ni?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Lite extra risk för knas men inte mycket, så skulle jag uttrycka det...
  4. 2
    Lite extra risk för knas men inte mycket, så skulle jag uttrycka det...
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Det blir i så fall knas du kan leva med. Så skippa nästa du.
  6. 3
    Det blir i så fall knas du kan leva med. Så skippa nästa du.
  7. Medlem sedan
    Dec 2004
    #4
    Tack båda två för svaren! Jag tror faktiskt att jag hellre tar lite knas än väntar en månad extra...
  8. 4
    Tack båda två för svaren! Jag tror faktiskt att jag hellre tar lite knas än väntar en månad extra...
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Säger som de andra!

    Sluta nu bums! Du har ju ätit så få piller på kartan att det inte ens borde bli nåt knas, och blir det det så är det ju inget farligt knas...

    Så kör hårt, och lycka till!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  10. 5
    Säger som de andra! Sluta nu bums! Du har ju ätit så få piller på kartan att det inte ens borde bli nåt knas, och blir det det så är det ju inget farligt knas...

    Så kör hårt, och lycka till!
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Det tycker jag du gör rätt i.
    Lycka till!
  12. 6
    Det tycker jag du gör rätt i.
    Lycka till!
  13. Medlem sedan
    Apr 2007
    #7
    klart du vågar, det värsta som kan hända är att du får en mellanblödning men det blir inte tok-knas is systemet.
  14. 7
    klart du vågar, det värsta som kan hända är att du får en mellanblödning men det blir inte tok-knas is systemet.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Det går utmärkt att sluta.. Vill du ha barn då? :-) Ja just det det stod äntligen:-) Lycka till:-9
  16. 8
    Det går utmärkt att sluta.. Vill du ha barn då? :-) Ja just det det stod äntligen:-) Lycka till:-9
  17. Medlem sedan
    Dec 2004
    #9
    Tack till er alla, nu är jag styrkt i min uppfattning. Och ja, jag längtar efter barn så att hela hjärtat värker... Tack för alla lyckönskningar!
  18. 9
    Tack till er alla, nu är jag styrkt i min uppfattning. Och ja, jag längtar efter barn så att hela hjärtat värker... Tack för alla lyckönskningar!

Liknande trådar

  1. Sluta med p-piller. När?
    By Carolaajn90 in forum Planera för barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-03-01, 13:57
  2. När sluta med Piller....
    By sommarbebis? in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 08:52
  3. Sluta med p-piller??
    By Deppis in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 13:46
  4. Sluta med p-piller?
    By Lilla jag in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 20:59
  5. När sluta med p-piller?
    By Ronja in forum Planera för barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 07:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar