Leker?
_98 Alla barn
  1. anonymt namn
    #1

    Leker?

    Hej

    Hur är era 98r? Vad gör dom på fritiden. Leker dom fortfarande? Min tjej leker ännu med dockor...hon känns ibland som lite mer barnslig än andra tjejer i samma ålder.
    Annars spelar hon playstation, tittar på film, spelar på datorn, läser, spelar spel, cyklar omkring ute m.m.
    Hon leker/är tillsammans oftast bara med en kompis. De är sällan flera...
    Hon känns "kräsen" när hon ska vara med andra. Egentligen är hon helst bara med 2 kompisar, en tjej och en killkompis. I skolan leker de däremot flera på rasten.

    Vad köper ni i födelsedagspresent till era 98r som nu fyller 11 år!
  2. 1
    Leker? Hej

    Hur är era 98r? Vad gör dom på fritiden. Leker dom fortfarande? Min tjej leker ännu med dockor...hon känns ibland som lite mer barnslig än andra tjejer i samma ålder.
    Annars spelar hon playstation, tittar på film, spelar på datorn, läser, spelar spel, cyklar omkring ute m.m.
    Hon leker/är tillsammans oftast bara med en kompis. De är sällan flera...
    Hon känns "kräsen" när hon ska vara med andra. Egentligen är hon helst bara med 2 kompisar, en tjej och en killkompis. I skolan leker de däremot flera på rasten.

    Vad köper ni i födelsedagspresent till era 98r som nu fyller 11 år!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Min son gör nog samma saker som din dotter förutom att leka med dockor då Han leker inte med leksaker längre de har fått läggas på vinden. Det är träna fotboll & handboll, se på tv-sport & spelar gitarr & msn som gäller. Jag tycker inte att du ska vara orolig att hon leker med dockor allt har sin tid.
  4. 2
    Min son gör nog samma saker som din dotter förutom att leka med dockor då Han leker inte med leksaker längre de har fått läggas på vinden. Det är träna fotboll & handboll, se på tv-sport & spelar gitarr & msn som gäller. Jag tycker inte att du ska vara orolig att hon leker med dockor allt har sin tid.
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    näe

    hon "leker" inte alls, hon "är" Den mesta av hennes fritid går åt till simningen, hon är ju där minst11h/v,(simtid 7+1) men när hon har tid över så pysslar de, spelar wii, lyssnar på musik. Hon har nog inte lekt med dockor och så sen i ettan faktiskt, men jag vet att hon har kompisar som fortfarande gör det, det där är ju så olika.
    Hon är precis som din dotter väldigt kräsen, hon har 2 här hemma som hon gillar på fritiden, men flera i simhallen. I skolan är de alla i klassen på rasterna
  6. 3
    näe hon "leker" inte alls, hon "är" Den mesta av hennes fritid går åt till simningen, hon är ju där minst11h/v,(simtid 7+1) men när hon har tid över så pysslar de, spelar wii, lyssnar på musik. Hon har nog inte lekt med dockor och så sen i ettan faktiskt, men jag vet att hon har kompisar som fortfarande gör det, det där är ju så olika.
    Hon är precis som din dotter väldigt kräsen, hon har 2 här hemma som hon gillar på fritiden, men flera i simhallen. I skolan är de alla i klassen på rasterna
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Min 98:a har pecis fyllt

    10 år, så det känns lite avlägset med födelsedag för oss. Han leker ibland. Lite lego och när gänget drar igågn typ "sagan om ringen" lekar, typ, på gården. Han har aldrig varit den store roll-lekaren, medan storebror fortfarande leker mer än Tobais (han är 13). Väldigt olika det där.
  8. 4
    Min 98:a har pecis fyllt 10 år, så det känns lite avlägset med födelsedag för oss. Han leker ibland. Lite lego och när gänget drar igågn typ "sagan om ringen" lekar, typ, på gården. Han har aldrig varit den store roll-lekaren, medan storebror fortfarande leker mer än Tobais (han är 13). Väldigt olika det där.

Liknande trådar

  1. Hur leker era 00:or?
    By Piilla in forum _00 Alla barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 13:40
  2. Dem LEKER!
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 15:06
  3. Han leker!
    By Alli-Mac in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 12:13
  4. Han leker!!!
    By -Jill- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 19:17
  5. Leker era ute?
    By Ina m 2 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 17:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar