Ägglossning idag!!
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Ägglossning idag!!

    Har köpt clearblue ägglossningstest och kollat under några dagar. IDAG har jag ägglossning... så nu håller jag och maken tummarna att det tar sig...
  2. 1
    Ägglossning idag!! Har köpt clearblue ägglossningstest och kollat under några dagar. IDAG har jag ägglossning... så nu håller jag och maken tummarna att det tar sig...
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Då håller jag tummar&tår för dig att ni lyckas
  4. 2
    Då håller jag tummar&tår för dig att ni lyckas
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Hoppas, hoppas du får stanna här så kommer vi andra och gör dig sällskap om ett tag
  6. 3
    Hoppas, hoppas du får stanna här så kommer vi andra och gör dig sällskap om ett tag
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Idag beställde jag RFSU:s graviditetstest.... tydligen är de jätte känsliga och kan visa redan 6 dgr efter ägglossningen?!!! Hehe men vet inte om jag vågar kolla, jag vill ju så gärna och så länge jag inte sett ett negativt g-test kan jag ju få ha kvar känslan att det kan ha tagit sig
  8. 4
    Idag beställde jag RFSU:s graviditetstest.... tydligen är de jätte känsliga och kan visa redan 6 dgr efter ägglossningen?!!! Hehe men vet inte om jag vågar kolla, jag vill ju så gärna och så länge jag inte sett ett negativt g-test kan jag ju få ha kvar känslan att det kan ha tagit sig

Liknande trådar

  1. Ägglossning idag??? Tecken?
    By Vill vill vill! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 11:18
  2. ägglossning idag,
    By Smirran in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 06:47
  3. ägglossning idag,
    By lill' in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 08:32
  4. ägglossning idag..
    By AC69 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 10:01
  5. Ägglossning idag.....
    By Kanske gravid..... in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 23:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar