JAAAA
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    JAAAA

    Hej, här är jag! Testade pos idag BF blir 31 dec enl sista mens, men man vet ju aldrig om man går över tiden.. Min son född nov -07 kom 2½ vecka för tidigt.. Hoppas vi blir ett stort& glatt gäng som kommer följas åt i ur& skur Kramar i massor från småland
    Ser du en människa utan ett leende, ge henne ditt!
  2. 1
    JAAAA Hej, här är jag! Testade pos idag BF blir 31 dec enl sista mens, men man vet ju aldrig om man går över tiden.. Min son född nov -07 kom 2½ vecka för tidigt.. Hoppas vi blir ett stort& glatt gäng som kommer följas åt i ur& skur Kramar i massor från småland
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Jättegrattis!! Hoppas vi ses här när det tagit sig för mig med
  4. 2
    Jättegrattis!! Hoppas vi ses här när det tagit sig för mig med
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Grattis grattis! Jag hoppas oxå få hamna här! Nu börjar det hända saker här inne, kul! Kommer från västra götaland och vi ska nu i maj göra försök nr två. Det blir mitt tredje barn och hans första!
  6. 3
    Grattis grattis! Jag hoppas oxå få hamna här! Nu börjar det hända saker här inne, kul! Kommer från västra götaland och vi ska nu i maj göra försök nr två. Det blir mitt tredje barn och hans första!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    *här och tjuvkikar lite* Vad kul, stort grattis!!! Lycka till!
  8. 4
    *här och tjuvkikar lite* Vad kul, stort grattis!!! Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5

    Grattis!

    Du är först ut, vad det verkar som!
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix

    Min sommarblogg
  10. 5
    Grattis! Du är först ut, vad det verkar som!
  11. anonymt namn
    #6
    Grattis! Vad kul. Lycka till.
  12. 6
    Grattis! Vad kul. Lycka till.
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    Hoppar in från våran andra grupp (dec 07) GRATTIS till plusset. Har sett i andra ank. grupper att ni försökt på ett syskon och nu ska ni få ett Hoppas du mår ok hela graviditeten, att tiden går fort och att eran pojke blir superstolt och glad över att bli storebror
  14. 7
    Hoppar in från våran andra grupp (dec 07) GRATTIS till plusset. Har sett i andra ank. grupper att ni försökt på ett syskon och nu ska ni få ett Hoppas du mår ok hela graviditeten, att tiden går fort och att eran pojke blir superstolt och glad över att bli storebror
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Åh, tack så hemskt mycket Vad glad jag blev nu! Kram på dig själv& jag önskar dig allt gott också
  16. 8
    Åh, tack så hemskt mycket Vad glad jag blev nu! Kram på dig själv& jag önskar dig allt gott också

Liknande trådar

  1. JAAAA (OT)
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 19:30
  2. Jaaaa!
    By Zinita in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 11:32
  3. Jaaaa
    By Pia. in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 09:41
  4. Jaaaa!
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 08:20
  5. JAAAA!!
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar