shuntslang i pungen
Shuntar och hydrocefalus
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    shuntslang i pungen

    någon som varit med om det? Vår Theo har fått ljumskbråck vilket har lett till att slangen glidit ner i pungen. Operation i morgon efter en veckas väntan. Stackarn har så stor pung just nu att jag är nära att operera själv.

    Hoppas att det e bra med er andra som tittar in här då och då. Skulle va kul med lite mer aktion här. Kram Linda
  2. 1
    shuntslang i pungen någon som varit med om det? Vår Theo har fått ljumskbråck vilket har lett till att slangen glidit ner i pungen. Operation i morgon efter en veckas väntan. Stackarn har så stor pung just nu att jag är nära att operera själv.

    Hoppas att det e bra med er andra som tittar in här då och då. Skulle va kul med lite mer aktion här. Kram Linda
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Hej! Hoppas allt har gått bra!!! Detta har jag aldrig hört talas om tidigare, tänk vad mycket konstigt som kan hända.
    Jessica
  4. 2
    Hej! Hoppas allt har gått bra!!! Detta har jag aldrig hört talas om tidigare, tänk vad mycket konstigt som kan hända.
    Jessica

Liknande trådar

  1. klämd shuntslang?
    By malinschon89 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-13, 11:36
  2. Infektioner i shuntslang
    By Hydrocefalus87 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-04-06, 19:12
  3. Fråga om pungen
    By Sussisnus in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 13:56
  4. Vad har man pungen till?
    By Mamma-Hela in forum Ur barnamun
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 09:21
  5. Ont i pungen
    By Anethe in forum Pappasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 14:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar