Torr!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Torr!

    Nu har Alva varit helt blöjfri i en vecka, utan blöja på dagen har hon varit i ytterligare några veckor. Hon är själv väldigt stolt, och vi är väl ännu stoltare! Hon är så duktig, änn har vi inte haft mer än em minimal olycka och då vaknade hon och gick upp och kissade färdigt innan hon kom och väckte mig och sa att vi måste byta lakan

    Nu tycker hon att Nils också ska sluta med blöja men det tror jag inte vi ska ge oss på riktigt än
    Karin m Alva född 3/10 -06 och Nils född 14/3 -08
  2. 1
    Torr! Nu har Alva varit helt blöjfri i en vecka, utan blöja på dagen har hon varit i ytterligare några veckor. Hon är själv väldigt stolt, och vi är väl ännu stoltare! Hon är så duktig, änn har vi inte haft mer än em minimal olycka och då vaknade hon och gick upp och kissade färdigt innan hon kom och väckte mig och sa att vi måste byta lakan

    Nu tycker hon att Nils också ska sluta med blöja men det tror jag inte vi ska ge oss på riktigt än
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Oj en sån duktig liten tjej! Här är det fortfarande blöja som gäller, men stort intresse för toaletten - så hon är bra på att säga till innan det är dags. Så snart så .
  4. 2
    Oj en sån duktig liten tjej! Här är det fortfarande blöja som gäller, men stort intresse för toaletten - så hon är bra på att säga till innan det är dags. Så snart så .
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Duktig tjej! Skönt att slippa blöjorna!

    Här har det kommit ett litet intresse för att kissa på toaletten lite då och då, men oftast vill han inte om man frågar. Vi får väl se hur det går i sommar när det är mycket bad och lek i varmt väder. Då kanske det blir intressant.
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  6. 3
    Duktig tjej! Skönt att slippa blöjorna!

    Här har det kommit ett litet intresse för att kissa på toaletten lite då och då, men oftast vill han inte om man frågar. Vi får väl se hur det går i sommar när det är mycket bad och lek i varmt väder. Då kanske det blir intressant.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Duktig tjej!
    Lova är inte så intresserad av toaletten...men hon brukar sitta någon gång per dag, men då kommer det inget. I sommras så kissade hon ibland och någon gång kom det även bajs.Men sen tig det stopp. När det blev varmare så blir det trosor och då hoppas jag att det löser sig av sig själv. Det är ingen ide att stessa fram, utab det får ta den tid det tar.
  8. 4
    Duktig tjej!
    Lova är inte så intresserad av toaletten...men hon brukar sitta någon gång per dag, men då kommer det inget. I sommras så kissade hon ibland och någon gång kom det även bajs.Men sen tig det stopp. När det blev varmare så blir det trosor och då hoppas jag att det löser sig av sig själv. Det är ingen ide att stessa fram, utab det får ta den tid det tar.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Åh, vilken duktig tjej du har, förstår att både hon och ni är stolta
  10. 5
    Åh, vilken duktig tjej du har, förstår att både hon och ni är stolta
  11. Medlem sedan
    Mar 2007
    #6
    Oj vad duktig hon är!Här är det blöjfritt på dagen inomhus och han går på pottan vid behov.Men på dagis har han blöja hela dagen.Det kommer sakta men säkert
  12. 6
    Oj vad duktig hon är!Här är det blöjfritt på dagen inomhus och han går på pottan vid behov.Men på dagis har han blöja hela dagen.Det kommer sakta men säkert

Liknande trådar

  1. Torr!
    By azza in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 22:25
  2. torr å röd
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 13:28
  3. torr
    By _mammamia_ in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-15, 20:52
  4. torr hud?
    By girli in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-22, 17:11
  5. Torr?
    By Ulrica med Vidar in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 18:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar