Födelsedag!
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Födelsedag!

    Kör lite egotripp och upplyser här alla om att idag fyller jag 28 år! Och lyckligtvis verkar pyret inställd på att få en egen födelsedag. Sambon hade förhoppningar om att bebben skulle komma lite tidigare så att han bara fick ett datum att komma ihåg... tsss...

    Kram alla!
    -- Adrian 2009-05 och Ida 2012-01 --

    sawstreet.blogspot.com
  2. 1
    Födelsedag! Kör lite egotripp och upplyser här alla om att idag fyller jag 28 år! Och lyckligtvis verkar pyret inställd på att få en egen födelsedag. Sambon hade förhoppningar om att bebben skulle komma lite tidigare så att han bara fick ett datum att komma ihåg... tsss...

    Kram alla!
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Grattis Det är nog skönt att få ha dagen för sig själv kanske?
  4. 2
    Grattis Det är nog skönt att få ha dagen för sig själv kanske?
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Grattis...
    hoppas du får en bra dag
  6. 3
    Grattis...
    hoppas du får en bra dag
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Grattis på födelsedagen! Vår bebis är beräknad tre dagar före min födelsedag, men jag har ingen lust att varken gå över tiden eller dela den dagen med någon mer. Jag delar den redan med makens bror nämligen. Det räcker med allt strul vi har att få ihop våra födelsedagar som det är. Sonen föddes dessutom på min brors födelsedag så det verkar vara något i vår släkt helt enkelt...
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  8. 4
    Grattis på födelsedagen! Vår bebis är beräknad tre dagar före min födelsedag, men jag har ingen lust att varken gå över tiden eller dela den dagen med någon mer. Jag delar den redan med makens bror nämligen. Det räcker med allt strul vi har att få ihop våra födelsedagar som det är. Sonen föddes dessutom på min brors födelsedag så det verkar vara något i vår släkt helt enkelt...
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Grattis grattis!
  10. 5
    Grattis grattis!
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Grattis på födelsedagen! När jag såg rubriken tänkte jag att nu har det äntligen ploppat ut en liten bebbe, men nej.
  12. 6
    Grattis på födelsedagen! När jag såg rubriken tänkte jag att nu har det äntligen ploppat ut en liten bebbe, men nej.
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Grattis Hoppas din dag blir bra! Tut från Yris
  14. 7
    Grattis Hoppas din dag blir bra! Tut från Yris
  15. Medlem sedan
    May 2006
    #8
    Grattis! Det är väl bra att ni inte behöver dela födelsedag. HURRA
  16. 8
    Grattis! Det är väl bra att ni inte behöver dela födelsedag. HURRA
  17. Medlem sedan
    Aug 2008
    #9
    ledsen att göra dig besviken
    -- Adrian 2009-05 och Ida 2012-01 --

    sawstreet.blogspot.com
  18. 9
    ledsen att göra dig besviken
  19. Medlem sedan
    Sep 1999
    #10

    Grattis

    hoppas du haft en jättebra dag och får en jättefin kväll.

    Klart bebayn ska ha en egen födelsedag, min mamma och bror har iof samma, det körde bara ihop sig när han fyllde 18 och hon 50 han var inte såååå sugen på att sitta på vuxenfest när krogen fanns runt hörnet
  20. 10
    Grattis hoppas du haft en jättebra dag och får en jättefin kväll.

    Klart bebayn ska ha en egen födelsedag, min mamma och bror har iof samma, det körde bara ihop sig när han fyllde 18 och hon 50 han var inte såååå sugen på att sitta på vuxenfest när krogen fanns runt hörnet
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11
    Stort grattis! Hoppas du fått nån smarrig tårta och kanske en eller annan present också!

    Grattiskram!
  22. 11
    Stort grattis! Hoppas du fått nån smarrig tårta och kanske en eller annan present också!

    Grattiskram!
  23. Medlem sedan
    Oct 2008
    #12
    Grattis! Du kan tipsa sambon om att göra som vi gjorde - vi gifte oss på min 30-årsdag, så det minskade risken att glömma viktiga dagar något.. =)
  24. 12
    Grattis! Du kan tipsa sambon om att göra som vi gjorde - vi gifte oss på min 30-årsdag, så det minskade risken att glömma viktiga dagar något.. =)
  25. Medlem sedan
    Jan 2005
    #13
    Grattis på födelsedagen. Hoppas du fick en fin dag.
  26. 13
    Grattis på födelsedagen. Hoppas du fick en fin dag.

Liknande trådar

  1. Har födelsedag i dag OT
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 05:21
  2. Födelsedag
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 11:53
  3. Födelsedag!
    By Grodan och Arvid in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 12:03
  4. födelsedag
    By undrar in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 19:51
  5. Födelsedag
    By -sl- in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 12:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar