Hej hej
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Hej hej

    Här kommer jag!

    Testade positivt på lunchen idag

    BF 100103 ungefär.... Helt galet, jag kan inte förstå det än.

    Det var ju vårt 1:a försök på 2:an, hade inte tänkt att det skulle gå så fort, men vi klagar inte
  2. 1
    Hej hej Här kommer jag!

    Testade positivt på lunchen idag

    BF 100103 ungefär.... Helt galet, jag kan inte förstå det än.

    Det var ju vårt 1:a försök på 2:an, hade inte tänkt att det skulle gå så fort, men vi klagar inte
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Tjohoo Hoppas vi kommer följas åt, hänger både här& inne på dec pga att jag på olika "gravidsidor" fått olika uträkningar, allt från 28 dec till 3 januari.. Men säkert vet jag först efter stora ul'et.. Ska på ant vul lr "lätt ul" på onsd om en vecka, får se vad bm säger då! Då ska jag även på hälsosamtal Kramkram
  4. 2
    Tjohoo Hoppas vi kommer följas åt, hänger både här& inne på dec pga att jag på olika "gravidsidor" fått olika uträkningar, allt från 28 dec till 3 januari.. Men säkert vet jag först efter stora ul'et.. Ska på ant vul lr "lätt ul" på onsd om en vecka, får se vad bm säger då! Då ska jag även på hälsosamtal Kramkram
  5. anonymt namn
    #3
    Grattis! Vad kul

    Lycka till.

    Själv hoppas jag att få hamna i denna grupp. Men vi får väl se.
  6. 3
    Grattis! Vad kul

    Lycka till.

    Själv hoppas jag att få hamna i denna grupp. Men vi får väl se.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Jättegrattis!! Hoppas att vi ska följas åt härinne om ett tag när det tagit sig för oss också.
  8. 4
    Jättegrattis!! Hoppas att vi ska följas åt härinne om ett tag när det tagit sig för oss också.
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Tack tack!

    Nu måste jag själv bara förstå att det bor en liten bebis i magen igen
  10. 5
    Tack tack!

    Nu måste jag själv bara förstå att det bor en liten bebis i magen igen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar