Alldeles slut...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Alldeles slut...

    Usch, jag sträckte nacken när jag styrketränade i kväll, det gör fortfarande lite ont och stramar. Irriterande! Jag kunde gå på boxningen också men fick markera vissa slag snarare än att slå ut, och det känns lite tråkigt att inte kunna ta ut sig ordentligt.

    Det har varit fruktansvärt mycket på jobbet på sistone, och det verkar som om allt har hänt inom loppet av några veckor. En del har jag skrivit om här och en del inte, men det har varit en del svåra beslut, stress, jobbiga besked, oväntade förändringar och missförstånd. Sådana där saker som många sammantaget kan få mig att tvivla på mig själv och min förmåga ibland. Tungt är ordet.

    Vet inte om det blir en jobbig dag i morrn igen men risken finns. *sucka* Hinner nog inte in här förrän till kvällen om ens då. Jag känner mig helt slutkörd psykiskt just nu och nackspärren eller vad det är hjälper inte direkt.

    Nåväl, det är inte jättesynd om mig, ni som känner mig vet ju att jag sällan är nere någon längre tid. Jag är i grunden optimistiskt lagd så jag vet att jag kommer tillbaka. Jag ska lägga mig larvigt tidigt i kväll - typ så snart jag skrivit klart det här inlägget.

    Sköt om er!
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    Alldeles slut... Usch, jag sträckte nacken när jag styrketränade i kväll, det gör fortfarande lite ont och stramar. Irriterande! Jag kunde gå på boxningen också men fick markera vissa slag snarare än att slå ut, och det känns lite tråkigt att inte kunna ta ut sig ordentligt.

    Det har varit fruktansvärt mycket på jobbet på sistone, och det verkar som om allt har hänt inom loppet av några veckor. En del har jag skrivit om här och en del inte, men det har varit en del svåra beslut, stress, jobbiga besked, oväntade förändringar och missförstånd. Sådana där saker som många sammantaget kan få mig att tvivla på mig själv och min förmåga ibland. Tungt är ordet.

    Vet inte om det blir en jobbig dag i morrn igen men risken finns. *sucka* Hinner nog inte in här förrän till kvällen om ens då. Jag känner mig helt slutkörd psykiskt just nu och nackspärren eller vad det är hjälper inte direkt.

    Nåväl, det är inte jättesynd om mig, ni som känner mig vet ju att jag sällan är nere någon längre tid. Jag är i grunden optimistiskt lagd så jag vet att jag kommer tillbaka. Jag ska lägga mig larvigt tidigt i kväll - typ så snart jag skrivit klart det här inlägget.

    Sköt om er!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Sov gott, hoppas att du får en skön natt! Besvärligt med sträckningen, hoppas att den ger med sig till imorgon. Angående situationen på jobbet så låter det som att du behöver en kram så här kommer en:
    *kraaaaaam*
  4. 2
    Sov gott, hoppas att du får en skön natt! Besvärligt med sträckningen, hoppas att den ger med sig till imorgon. Angående situationen på jobbet så låter det som att du behöver en kram så här kommer en:
    *kraaaaaam*
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Vad jobbigt med nacken! Man kan ju få jättesvårt att röra sig när nacken krånglar. Hoppas verkligen det känns bättre imorgon.

    Förstår att du har det tufft på jobbet. Jag hoppas på att saker och ting kan reda ut sig och falla på plats, så du kan "komma ikapp" där också.

    Kram på dig!
  6. 3
    Vad jobbigt med nacken! Man kan ju få jättesvårt att röra sig när nacken krånglar. Hoppas verkligen det känns bättre imorgon.

    Förstår att du har det tufft på jobbet. Jag hoppas på att saker och ting kan reda ut sig och falla på plats, så du kan "komma ikapp" där också.

    Kram på dig!
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Ta hand om dig och din nacke. Hoppas att det bara är en lätt sträckning och att du snart är i form igen.
    Sov gott
  8. 4
    Ta hand om dig och din nacke. Hoppas att det bara är en lätt sträckning och att du snart är i form igen.
    Sov gott
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Skönt att lägga sig "larvigt" tidigt Hoppas morgondagen inte blir så galet jobbig och att du snart får "vila"
  10. 5
    Skönt att lägga sig "larvigt" tidigt Hoppas morgondagen inte blir så galet jobbig och att du snart får "vila"
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Sov gott, krya på nacken och lita på dig själv och din förmåga imorgon
    Kram
  12. 6
    Sov gott, krya på nacken och lita på dig själv och din förmåga imorgon
    Kram
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Hoppas du får en god nattsömn.
    JA de tär jobbigt när man blir missförstådd och allt tycks ju hända på en och samma gång.
    Var rädd om nacken
  14. 7
    Hoppas du får en god nattsömn.
    JA de tär jobbigt när man blir missförstådd och allt tycks ju hända på en och samma gång.
    Var rädd om nacken

Liknande trådar

  1. Alldeles snart är den slut...
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-01, 00:03
  2. Alldeles snart är den slut...
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-31, 20:38
  3. Alldeles snart är den slut...
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 22:13
  4. alldeles , alldeles strax
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 15:27
  5. Alldeles slut
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 06:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar