Tryck under bröstet
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Tryck under bröstet

    Har känt ett tryck under bröstet den senaste veckan, precis där revbenen går ihop. Det ömmar nåt fruktansvärt när jag kommer när där. Kan det vara att det redan pressar på där eller är det att musklerna sträcks när magen töjs ut? Ska jag ha det så här enda till augusti???

    Vore tacksam om nån hade erfarenhet eller kunskap om detta
  2. 1
    Tryck under bröstet Har känt ett tryck under bröstet den senaste veckan, precis där revbenen går ihop. Det ömmar nåt fruktansvärt när jag kommer när där. Kan det vara att det redan pressar på där eller är det att musklerna sträcks när magen töjs ut? Ska jag ha det så här enda till augusti???

    Vore tacksam om nån hade erfarenhet eller kunskap om detta
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Ingen aning faktiskt vad det kan vara. Har inte känt nåt sånt förut. Kanske ska ringa och höra med BM om du är orolig.
  4. 2
    Ingen aning faktiskt vad det kan vara. Har inte känt nåt sånt förut. Kanske ska ringa och höra med BM om du är orolig.
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    så har jag också haft det. Ringde barnmoskan för jag var så orolig. Men til svars fick jag att magen växer och då flyttas organ och bäbben kan trycka på vissa som gör ont!!

    Så det är nog ingen fara. jag skulle återkomma om det blev värre!

    Kram k
  6. 3
    så har jag också haft det. Ringde barnmoskan för jag var så orolig. Men til svars fick jag att magen växer och då flyttas organ och bäbben kan trycka på vissa som gör ont!!

    Så det är nog ingen fara. jag skulle återkomma om det blev värre!

    Kram k
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Jag med! I brosket liksom. Men jag har hört att man ska växa och bli bredare även över bröstkorgen, så jag har tolkat det som "foglossning" fast i bröstbrosket... Men jag kanske är helt ute och cyklar?
    Elna Karin Sigrid, född 27 augusti 2009
    Lars Gunnar Ebbe, född 14 augusti 2011

    Bloggar på Tillökningsbloggen:

    www.karinlinneal.blogspot.com
  8. 4
    Jag med! I brosket liksom. Men jag har hört att man ska växa och bli bredare även över bröstkorgen, så jag har tolkat det som "foglossning" fast i bröstbrosket... Men jag kanske är helt ute och cyklar?
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Det är ungefär så jag tolkar det oxå. Känns lite knepigt, men jag får väl vara glad för det är typ de enda besvär jag har
  10. 5
    Det är ungefär så jag tolkar det oxå. Känns lite knepigt, men jag får väl vara glad för det är typ de enda besvär jag har
  11. Medlem sedan
    Aug 2008
    #6
    Min kompis fick ont i alla leder av sin foglossning, vissa är känsligare och märker av att brosket luckras upp i hela kroppen... har jag hört. Med reservation för ovetenskaplighet. Det är våra gamla kompisar hormonerna...
  12. 6
    Min kompis fick ont i alla leder av sin foglossning, vissa är känsligare och märker av att brosket luckras upp i hela kroppen... har jag hört. Med reservation för ovetenskaplighet. Det är våra gamla kompisar hormonerna...

Liknande trådar

  1. Tryck över bröstet
    By evajess in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-25, 17:34
  2. Tryck ovanför bröstet
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-27, 18:28
  3. Tryck vid bröstet *långt*
    By Complicated in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 22:51
  4. tryck över bröstet
    By anonymt namn in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 18:57
  5. Tryck över bröstet....
    By Malin med L och D in forum _0705 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 15:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar