Long time, no see
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Long time, no see

    Jag har sååååå hamnat i ekorrhjulet och har för länge sen tappat bort AFF. Annevi har jag koll på via Facebook, tur är väl det! Edvin har också fyllt 8, hans stora önskepresent var en kamera vilket han fick av släkten {digitalkamera + barn = sant]. Den stora händelsen runt 8-årsdagen var annars att jag och Edvin spenderade en helg tillsammans i London, det var premiär för oss båda i den staden, dessutom premiär för Edvin att flyga. En helt underbar helg på tu man hand, inte minst m tanke på att Edvin fått stå tillbaka lite sedan vilde Vilmer gjorde entrè i våra liv! (läs lillebror, snart 3 år).

    Det är helt underbart att det här forumet finns kvar! Nu ska jag surfa runt och se vilka som avlat fler barn och annat som hänt sen sist!

    Kram
    Ullis m Edvin
  2. 1
    Long time, no see Jag har sååååå hamnat i ekorrhjulet och har för länge sen tappat bort AFF. Annevi har jag koll på via Facebook, tur är väl det! Edvin har också fyllt 8, hans stora önskepresent var en kamera vilket han fick av släkten {digitalkamera + barn = sant]. Den stora händelsen runt 8-årsdagen var annars att jag och Edvin spenderade en helg tillsammans i London, det var premiär för oss båda i den staden, dessutom premiär för Edvin att flyga. En helt underbar helg på tu man hand, inte minst m tanke på att Edvin fått stå tillbaka lite sedan vilde Vilmer gjorde entrè i våra liv! (läs lillebror, snart 3 år).

    Det är helt underbart att det här forumet finns kvar! Nu ska jag surfa runt och se vilka som avlat fler barn och annat som hänt sen sist!

    Kram
    Ullis m Edvin
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Hej Ullis!

    Ja visst går tiden fort och allt bara snurrar på, hinner knappt med sig själv. Men där har jag tagit tag i saken och äntligen i höstas börjat prioritera mig ibland framför resten av familjen och jobbet :-)

    London är en trevlig stad att strosa runt i. Robert var där när han var ca ett halvår :-) Så mycket av den resan kommer han inte ihåg *fniss* Hoppas ni hittade mycket skoj där att shoppa. Varje barn behöver sin egen tid med mamma eller pappa emellanåt och även vi som föräldrar. Nu framöver får jag mer tid med båda barnen eftersom vi numera på Scania har 4-dagars arbetsvecka och är ledig på fredagarna. Så skönt. Får mer tid med Aliette då Robert har skolan 8-12 på fredagarna. Det är skönt då får vi vår tid en stund innan storebror kommer.

    Är du kvar på banken? Vad gör ni annars?

    *Kram* // Nell
  4. 2
    Hej Ullis!

    Ja visst går tiden fort och allt bara snurrar på, hinner knappt med sig själv. Men där har jag tagit tag i saken och äntligen i höstas börjat prioritera mig ibland framför resten av familjen och jobbet :-)

    London är en trevlig stad att strosa runt i. Robert var där när han var ca ett halvår :-) Så mycket av den resan kommer han inte ihåg *fniss* Hoppas ni hittade mycket skoj där att shoppa. Varje barn behöver sin egen tid med mamma eller pappa emellanåt och även vi som föräldrar. Nu framöver får jag mer tid med båda barnen eftersom vi numera på Scania har 4-dagars arbetsvecka och är ledig på fredagarna. Så skönt. Får mer tid med Aliette då Robert har skolan 8-12 på fredagarna. Det är skönt då får vi vår tid en stund innan storebror kommer.

    Är du kvar på banken? Vad gör ni annars?

    *Kram* // Nell

Liknande trådar

  1. Long time no see!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 20:52
  2. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  3. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  4. long time
    By MoaMatti in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 19:19
  5. Long time, no see
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar