Hår på armarna
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Hår på armarna

    Alla har ju hår på armarna o så även jag Men ibland kan jag hitta som nu då ett hårstrå som är så otroligt långt.. Detta jag hittade nu var nog en 3 cm!!!!!!
    1) Varför har jag inte sett detta hårstrå innan fast det varit långt?
    2) Varför växer en del o blir så långa?
    3) Skulle jag varit nått annat än vad jag är?? Typ varulv el nått
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Hår på armarna Alla har ju hår på armarna o så även jag Men ibland kan jag hitta som nu då ett hårstrå som är så otroligt långt.. Detta jag hittade nu var nog en 3 cm!!!!!!
    1) Varför har jag inte sett detta hårstrå innan fast det varit långt?
    2) Varför växer en del o blir så långa?
    3) Skulle jag varit nått annat än vad jag är?? Typ varulv el nått
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    har du nått märke just dår,kanske en hudfärgad upphöjning..jag ahr sådana också, snopen när man plötsligt får se ett 3cm långt armhårstrå

    maken ser lite rolig ut påinsidan av handleden, där växer det några strån också...och jag är så sugen på att rycka idem men han säger bestämt:
    -Dom BOR där
  4. 2
    har du nått märke just dår,kanske en hudfärgad upphöjning..jag ahr sådana också, snopen när man plötsligt får se ett 3cm långt armhårstrå

    maken ser lite rolig ut påinsidan av handleden, där växer det några strån också...och jag är så sugen på att rycka idem men han säger bestämt:
    -Dom BOR där
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Haha "dom bor här" det var kul sagt.. min särbo e precis tvärtom.. hittar jag nått hårstrå på honom som ser konstigt ut så säger han ryck dom.. Taaaa boooort!! Och jag är ju inte sen med att rycka hehe
    hmm upphöjning.. *tittar* njaaaee.. inget som jag ser.. Får se om det dyker upp igen.. Konstigt i alla fal tyckte jag
  6. 3
    Haha "dom bor här" det var kul sagt.. min särbo e precis tvärtom.. hittar jag nått hårstrå på honom som ser konstigt ut så säger han ryck dom.. Taaaa boooort!! Och jag är ju inte sen med att rycka hehe
    hmm upphöjning.. *tittar* njaaaee.. inget som jag ser.. Får se om det dyker upp igen.. Konstigt i alla fal tyckte jag
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Jag har några såna också, en på ryggen/axeln o har haft ett ställe på en axel där hårstrån blivit långa. Sedan när man ryckt dem några ggr har de försvunnit helt. Nu har jag inte sett något på länge. Fast jag har inga ögon i nacken heller.
    Jag tror det blir lite sajko ibland o det är ju småååå fina långa hårstrån, de märks knappt. I mitt fall i alla fall.
  8. 4
    Jag har några såna också, en på ryggen/axeln o har haft ett ställe på en axel där hårstrån blivit långa. Sedan när man ryckt dem några ggr har de försvunnit helt. Nu har jag inte sett något på länge. Fast jag har inga ögon i nacken heller.
    Jag tror det blir lite sajko ibland o det är ju småååå fina långa hårstrån, de märks knappt. I mitt fall i alla fall.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Vad skönt att läsa att jag inte e ensam *blev lite orolig där ett tag
    Lite sajko e det allt.. Eller så e det just att varulven försöker göra sin påmind hehe
  10. 5
    Vad skönt att läsa att jag inte e ensam *blev lite orolig där ett tag
    Lite sajko e det allt.. Eller så e det just att varulven försöker göra sin påmind hehe
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6
    Jag har längre hårstrån på ett födelsemärke på armen och mina armhårstrån är mörka också så det är ju inte direkt diskret. Kan man bleka håren på armarna tro?
  12. 6
    Jag har längre hårstrån på ett födelsemärke på armen och mina armhårstrån är mörka också så det är ju inte direkt diskret. Kan man bleka håren på armarna tro?
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Ja bleka kan man säkert.. men vet inte hur
    Det här långa jag hittade var oxå mörkt. och lite grövre tror jag bestämt.. Men inget födelsemärke..
  14. 7
    Ja bleka kan man säkert.. men vet inte hur
    Det här långa jag hittade var oxå mörkt. och lite grövre tror jag bestämt.. Men inget födelsemärke..
  15. ÅJ67 m 3 kidz
    #8
    Då är det nog varulvsgenen som har haft genomslagskraft. Nu skall jag ut i solen och få lite färg tänkte jag, då blir inte de mörka hårstråna lika påtagliga längre.
  16. 8
    Då är det nog varulvsgenen som har haft genomslagskraft. Nu skall jag ut i solen och få lite färg tänkte jag, då blir inte de mörka hårstråna lika påtagliga längre.
  17. Medlem sedan
    Sep 1998
    #9

    Jag har ett sånt som

    återkommer på samma ställe, men som du säger, undrar varför man inte upptäcker det innan det är långt. Kanske tokväxer det över en natt *s*
  18. 9
    Jag har ett sånt som återkommer på samma ställe, men som du säger, undrar varför man inte upptäcker det innan det är långt. Kanske tokväxer det över en natt *s*
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    Det är är skumt! Jag är rätt o-hårig öht (ljus) men jag har hittat ett sånt en gång I HALSGROPEN (brevid/i ett ärr)?! Sen kom det aldrig tillbaka...
    Ungefär som hårtumör (en hårsäck får spunk på tillväxten)?!

    Dottern har haft ett på armen, mannen likaså..

    Man kan ju undra om det är ett huvudhår som hamnat fel
  20. 10
    Det är är skumt! Jag är rätt o-hårig öht (ljus) men jag har hittat ett sånt en gång I HALSGROPEN (brevid/i ett ärr)?! Sen kom det aldrig tillbaka...
    Ungefär som hårtumör (en hårsäck får spunk på tillväxten)?!

    Dottern har haft ett på armen, mannen likaså..

    Man kan ju undra om det är ett huvudhår som hamnat fel
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    Haha ja det verkar nästan så
  22. 11
    Haha ja det verkar nästan så
  23. Medlem sedan
    Jun 2002
    #12
    Ja men så kan de kanske vara.. ett huvudhår som hamnat fel.. DET låter bra bättre än att bli varulv haha
  24. 12
    Ja men så kan de kanske vara.. ett huvudhår som hamnat fel.. DET låter bra bättre än att bli varulv haha

Liknande trådar

  1. aj vad jag har ont i armarna
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 00:22
  2. Armarna
    By Minks in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-09, 15:40
  3. Öm i armarna
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 12:04
  4. Hår på armarna...
    By Abigail in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 21:38
  5. Ont i armarna
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 21:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar