CHARGE syndrom
Kromosomer
  1. Norrlänningen
    #1

    CHARGE syndrom

    Hej!
    Har en dotter på snart 4 år som har charge syndrom. Finns det någon fler?? Skulle vara roligt att utbyta erfarenheter.
  2. 1
    CHARGE syndrom Hej!
    Har en dotter på snart 4 år som har charge syndrom. Finns det någon fler?? Skulle vara roligt att utbyta erfarenheter.
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Jag har också en dotter med CHARGE syndrom.
  4. 2
    Jag har också en dotter med CHARGE syndrom.
  5. Norrlänningen
    #3
    Vad roligt att hitta någon fler. Hur yttrar sig syndromet för din dotter? Hur gammal är hon?

    För min så var det igenvuxet i näsan, hon har hjärtfel (men det har gått tillbaka så vi är utskrivna därifrån), colobom i båda ögonen och tillväxthämning.
  6. 3
    Vad roligt att hitta någon fler. Hur yttrar sig syndromet för din dotter? Hur gammal är hon?

    För min så var det igenvuxet i näsan, hon har hjärtfel (men det har gått tillbaka så vi är utskrivna därifrån), colobom i båda ögonen och tillväxthämning.
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Hej!
    Hon har alla defekterna som ingår i syndromet. Jag försökte komma in på din sida för att skicka ett privat meddelande för att berätta lite mer, men det gick inte. Vill inte berätta så utförligt här eftersom syndromet är så ovanligt och det är lätt att förstå vem det handlar om.
  8. 4
    Hej!
    Hon har alla defekterna som ingår i syndromet. Jag försökte komma in på din sida för att skicka ett privat meddelande för att berätta lite mer, men det gick inte. Vill inte berätta så utförligt här eftersom syndromet är så ovanligt och det är lätt att förstå vem det handlar om.

Liknande trådar

  1. Charge syndrom
    By Icingsugar in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-21, 13:03
  2. Söker föräldrar m Charge barn?
    By godispeter in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 15:03
  3. CHARGE syndrom
    By spindelmamma in forum Kromosomer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 20:45
  4. Down syndrom???
    By __dani in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 01:13
  5. Down syndrom???
    By __dani in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar