Hurra för Plinsen!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Hurra för Plinsen!

    4 år idag! Han fick en sopbil som han önskta sig, samt en låda flexi trax, som jag köpt på rBay för inga pengar alls. Toppen. Hade födelsedagskalas i trädgården med 10 barn och dt var alldeles lagom oorganiserat.
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Då får man tänka om!

    K: 010127 (f), V: 030212 (f), A: 050426 (m), A: 070130 (f), H: 100630 (f)

    Mikrobloggar: TinTinsTirader
  2. 1
    Hurra för Plinsen! 4 år idag! Han fick en sopbil som han önskta sig, samt en låda flexi trax, som jag köpt på rBay för inga pengar alls. Toppen. Hade födelsedagskalas i trädgården med 10 barn och dt var alldeles lagom oorganiserat.
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Grattis i efterskott! (har ju fortfarande inte internet så jag har giltigt skäl) Låter som fina presenter, här var vi ute och köpte gemensam present till barnen igår (S fyller den 5:e också), och vi var tvungna att avslöja då. Det är nämligen en gungställning till trädgården, gick inte direkt att dölja när vi släpade upp den på takräcket. Barnen blev superglada, då det inte finns någon lekplats i närheten. Nu ska den bara oljas och byggas ihop...
    S 030505 och M 050502
  4. 2
    Grattis i efterskott! (har ju fortfarande inte internet så jag har giltigt skäl) Låter som fina presenter, här var vi ute och köpte gemensam present till barnen igår (S fyller den 5:e också), och vi var tvungna att avslöja då. Det är nämligen en gungställning till trädgården, gick inte direkt att dölja när vi släpade upp den på takräcket. Barnen blev superglada, då det inte finns någon lekplats i närheten. Nu ska den bara oljas och byggas ihop...
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    grattis i efterskott till plinsen då! låter som han hade ett kanonkalas.
    vi funderar också på att ha ute men bokade för säkerhets skull lokal(som tillhör bostadsföreningen vi är med i), det kan ju vara dåligt väder den dan så man inte kan fika ute. till leken kan man ju alltid klä sig rätt så man kan vara ute trots regn.
  6. 3
    grattis i efterskott till plinsen då! låter som han hade ett kanonkalas.
    vi funderar också på att ha ute men bokade för säkerhets skull lokal(som tillhör bostadsföreningen vi är med i), det kan ju vara dåligt väder den dan så man inte kan fika ute. till leken kan man ju alltid klä sig rätt så man kan vara ute trots regn.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    bättre sent än aldrig
    Grattis!
    Fatta? 4 år?
  8. 4
    bättre sent än aldrig
    Grattis!
    Fatta? 4 år?
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Kul med sådan stor present till alla! Pinsens bilbana går varmt och är poppis hos alla syskonen!
    Hur går det för er då? Vist är det i Bratislava nib or nu? En mamma från barnens skola flyttar dit i sommar.
  10. 5
    Kul med sådan stor present till alla! Pinsens bilbana går varmt och är poppis hos alla syskonen!
    Hur går det för er då? Vist är det i Bratislava nib or nu? En mamma från barnens skola flyttar dit i sommar.
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Flexi trax är kul, de fick en i julklapp för två år sen "Dino-park".

    Jo, vi bor i Bratislava, det går bara bra. Det som inte funkar är internet... Jag var så aktiv hos UFO:na så länge vi bodde på hotell men nu tittar jag bara in som snabbast från jobbet. Vi jobbar för fullt med att få ordning på det, men har lört oss att inte bli uppretade. Det hjälper ju inte...
    S 030505 och M 050502
  12. 6
    Flexi trax är kul, de fick en i julklapp för två år sen "Dino-park".

    Jo, vi bor i Bratislava, det går bara bra. Det som inte funkar är internet... Jag var så aktiv hos UFO:na så länge vi bodde på hotell men nu tittar jag bara in som snabbast från jobbet. Vi jobbar för fullt med att få ordning på det, men har lört oss att inte bli uppretade. Det hjälper ju inte...
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7
    Jättetrist är det vi saknar dig så och undrar hur det går! Hoppas att det fixar sig snärt.
  14. 7
    Jättetrist är det vi saknar dig så och undrar hur det går! Hoppas att det fixar sig snärt.

Liknande trådar

  1. Grattis, Plinsen!
    By TTUK in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 21:37
  2. Hurra, hurra, hurra, ( till jennifer )
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 19:00
  3. Plinsen kläks...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 23:17
  4. Plinsen sov till 9!
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 14:50
  5. Plinsen...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 18:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar