Rasar i vikt?
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Rasar i vikt?

    Alltså inte busungen - men jag.. Nu har jag gått 10 veckor så det är inte ens lång tid men fjorton jäkla kilon har försvunnit (!) visst att det är positivt de första fem eller så men resten är ju bara läskiga..

    Senaste veckan i egypten resulterade i att fem försvann samt att magen fått fullständigt spader. Jag vet inte var jag vill komma med det här annat än att jag vet att det är ett gäng här inne som gått igenom ett par graviditeter - är det ens nästan ok eller bör man söka mvc?
  2. 1
    Rasar i vikt? Alltså inte busungen - men jag.. Nu har jag gått 10 veckor så det är inte ens lång tid men fjorton jäkla kilon har försvunnit (!) visst att det är positivt de första fem eller så men resten är ju bara läskiga..

    Senaste veckan i egypten resulterade i att fem försvann samt att magen fått fullständigt spader. Jag vet inte var jag vill komma med det här annat än att jag vet att det är ett gäng här inne som gått igenom ett par graviditeter - är det ens nästan ok eller bör man söka mvc?
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Är du nyss hemkommen från Egypten & har magproblem, så rekommenderar jag dej att ganska snart ta kontakt med antingen MVC eller vårdcentralen, så att du får lämna avföringsprover. Låter ju inte helt okej att gå ner 5 kg på en vecka.

    Grattis till graviditeten! Tror att jag missat det..

    Ring vårdcentralen eller mvc om du inte redan gjort det!
  4. 2
    Är du nyss hemkommen från Egypten & har magproblem, så rekommenderar jag dej att ganska snart ta kontakt med antingen MVC eller vårdcentralen, så att du får lämna avföringsprover. Låter ju inte helt okej att gå ner 5 kg på en vecka.

    Grattis till graviditeten! Tror att jag missat det..

    Ring vårdcentralen eller mvc om du inte redan gjort det!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Jag kom hem från egypten i fredagskväll, så det är väl hyfsat nära jag kom hem därifrån.

    Jag har pratat med sjukvårdsupplysningen och mvc så den biten får jag ta det lugnt med, däremot min viktminskning håller jag på att bli aningen nervös över. Jag hoppas dock att det lugnar ner sig nu så jag bara blir "normalfet". :P
  6. 3
    Jag kom hem från egypten i fredagskväll, så det är väl hyfsat nära jag kom hem därifrån.

    Jag har pratat med sjukvårdsupplysningen och mvc så den biten får jag ta det lugnt med, däremot min viktminskning håller jag på att bli aningen nervös över. Jag hoppas dock att det lugnar ner sig nu så jag bara blir "normalfet". :P
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Uppdaterat i bloggen med bilder från resan.
  8. 4
    Uppdaterat i bloggen med bilder från resan.

Liknande trådar

  1. Rasar i vikt
    By Miinty in forum Gravidsnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-12-23, 23:35
  2. rasar i vikt
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 19:58
  3. Rasar ner i vikt...!
    By mimiWNY m N&M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 05:25
  4. Rasar i vikt...
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 23:28
  5. rasar i vikt...
    By krullan in forum _05 Höstbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar