Förvirrad...
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Förvirrad...

    Är det bara jag eller blir man dummare som gravid? Känner ibland att munnen pratar och hjärnan hinner inte med.... Som några kanske vet så jobbar jag på en skola. Nu har jag precis haft ett samtal med kommunstyrelsen ang. skolskjutsar, tyvärr lyckades jag blanda ihop det litegrann så jag pratade om färdtjänst hela första tio minuterna av vårat samtal och jag fattade inte varför kommunen verkade så frågande. Sen hörde jag ju att jag sade färdtjänst hela tiden istället för skolskjuts, åh vad dum jag kände mig......

    Och sådär blir det ofta för mig nu, fast mest hemma med sambon och inte i offentliga sammanhang, tack och lov..... Känner fler igen sig?
  2. 1
    Förvirrad... Är det bara jag eller blir man dummare som gravid? Känner ibland att munnen pratar och hjärnan hinner inte med.... Som några kanske vet så jobbar jag på en skola. Nu har jag precis haft ett samtal med kommunstyrelsen ang. skolskjutsar, tyvärr lyckades jag blanda ihop det litegrann så jag pratade om färdtjänst hela första tio minuterna av vårat samtal och jag fattade inte varför kommunen verkade så frågande. Sen hörde jag ju att jag sade färdtjänst hela tiden istället för skolskjuts, åh vad dum jag kände mig......

    Och sådär blir det ofta för mig nu, fast mest hemma med sambon och inte i offentliga sammanhang, tack och lov..... Känner fler igen sig?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Jag tycker hela tiden att jag bara snackar gojja, Dottern blir lite brydd när jag säger tokiga saker men det e ju som kul samtidigt när mamma kallar stövlarna för strumpor o.s.v.
  4. 2
    Jag tycker hela tiden att jag bara snackar gojja, Dottern blir lite brydd när jag säger tokiga saker men det e ju som kul samtidigt när mamma kallar stövlarna för strumpor o.s.v.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Ja, som fan! Jag är liksom helt blåst, när jag ska argumentera för nåt blir det bara helt konstigt så ingen lyssnar och jag är helt liksom.. seg som sirap. Och dessutom rdnar jag! Jag rodnar jämt, helt galet - jag är som en tonåring.
  6. 3
    Ja, som fan! Jag är liksom helt blåst, när jag ska argumentera för nåt blir det bara helt konstigt så ingen lyssnar och jag är helt liksom.. seg som sirap. Och dessutom rdnar jag! Jag rodnar jämt, helt galet - jag är som en tonåring.
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Jag byter också ord på saker. Jag sa tvättstuga istället för lekstuga till sambon gissa om han tittade konstigt på mig när jag pratade om att riva tvättstugan och köpa ett tält istället då den var i så dåligt skick .
  8. 4
    Jag byter också ord på saker. Jag sa tvättstuga istället för lekstuga till sambon gissa om han tittade konstigt på mig när jag pratade om att riva tvättstugan och köpa ett tält istället då den var i så dåligt skick .
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Jag rodnar också för minsta sak och jag som nästan aldrig brukar rodna :annars
  10. 5
    Jag rodnar också för minsta sak och jag som nästan aldrig brukar rodna :annars

Liknande trådar

  1. Ny och förvirrad ;-)
    By Droppen77 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 19:58
  2. Nu är jag förvirrad.
    By mayya in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 10:36
  3. Förvirrad
    By Annisan in forum _0906 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 13:33
  4. Förvirrad?!
    By sensitive in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 15:56
  5. Förvirrad.
    By Hoppas på BF 17/9 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar