UL avklarat :O)
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    UL avklarat :O)

    Och det gick bra:O) Bebisen var en tröttis, och låg precis som jag trodde med ryggen utåt, därav har jag inte kännt några sparkar, eftersom h*n sparkar inåt. Iaf så sov h*n genom hela ultraljudet med tummen i munnen, spelade ingen roll hur mycket bm tryckte och knuffade...rörde lite på fötterna bara. Haha, dessutom låg h*n precis som en fällkniv, fötterna vid huvudet:O) Såg inte bekvämt ut.
    Iom att h*n låg som h*n gjorde kunde inte bm mäta ordentligt, bara huvudet...och då blev det bf 3e oktober (det datumet hon sa vil UL v.8).
    Lite besviken att det blev så dåliga bilder och att bebis inte ville vakna, men självklart superhappy att allt såg bra ut!
  2. 1
    UL avklarat :O) Och det gick bra:O) Bebisen var en tröttis, och låg precis som jag trodde med ryggen utåt, därav har jag inte kännt några sparkar, eftersom h*n sparkar inåt. Iaf så sov h*n genom hela ultraljudet med tummen i munnen, spelade ingen roll hur mycket bm tryckte och knuffade...rörde lite på fötterna bara. Haha, dessutom låg h*n precis som en fällkniv, fötterna vid huvudet:O) Såg inte bekvämt ut.
    Iom att h*n låg som h*n gjorde kunde inte bm mäta ordentligt, bara huvudet...och då blev det bf 3e oktober (det datumet hon sa vil UL v.8).
    Lite besviken att det blev så dåliga bilder och att bebis inte ville vakna, men självklart superhappy att allt såg bra ut!
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    Skönt att allt såg bra ut! Och roligt att se den lill* !!!
    Ja, man tar ju för givet att dom ska vara vakna och leva om, framförallt på UL. H*n trivs och sov gott i dig med tummen i munnen, det bådar ju gott!
    Känns som en evighet till vårt UL 19 Maj,,, !
    Kram
  4. 2
    Skönt att allt såg bra ut! Och roligt att se den lill* !!!
    Ja, man tar ju för givet att dom ska vara vakna och leva om, framförallt på UL. H*n trivs och sov gott i dig med tummen i munnen, det bådar ju gott!
    Känns som en evighet till vårt UL 19 Maj,,, !
    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Vad skönt att allt såg bra ut, men en liten bråkstake som inte ville ge mamma fina bilder.

    Jag längar så till mitt rul, men det är över 1 månad kvar. Men tiden går ju så himla fort.
    Min familj består av en kåk, 3 damer och 2 kungar.


    Nathalie född juni-02
    Emilia född jan-05
    Elias född nov-09
  6. 3
    Vad skönt att allt såg bra ut, men en liten bråkstake som inte ville ge mamma fina bilder.

    Jag längar så till mitt rul, men det är över 1 månad kvar. Men tiden går ju så himla fort.

Liknande trådar

  1. Så var RUL avklarat!
    By Gunilla m 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 19:38
  2. Nu är CUB avklarat!
    By Gunilla m 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 09:53
  3. UL avklarat
    By Little_sister in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 11:29
  4. UL avklarat!!
    By DollyLolly in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 20:00
  5. Så var ul avklarat
    By zingo in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar