Helt ny här
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Helt ny här

    Hej hej alla.
    Tja vet inte riktigt vad jag ska säga så här första gången jag ens är inne på den här sidan men iaf. jag är 19 år och gravid i 25 veckan, ( inte så långt kvar nu ) och jag hoppas att jag kommer ha stor nytta av den här hemsidan. Den verkar suverän.
  2. 1
    Helt ny här Hej hej alla.
    Tja vet inte riktigt vad jag ska säga så här första gången jag ens är inne på den här sidan men iaf. jag är 19 år och gravid i 25 veckan, ( inte så långt kvar nu ) och jag hoppas att jag kommer ha stor nytta av den här hemsidan. Den verkar suverän.
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Hej Sara, välkommen hit! Det är en jättebra sida! Om du tittar under väntar barn-gravid så hittar du där olika ankomstgrupper, leta upp den du tillhör och gå in där. Det är verkligen superkul att ha andra som är lika gravida och väntar barn samtidigt att dela vardagen med. Själv har jag en liten dotter som är 3 veckor och utan "min" grupp hade jag nog tråkat ihop fullständigt Lycka till med magen, barnet och allt du har framför dig!

    Kramar // Anna (som själv fick första barnet vid 17 års ålder )
  4. 2
    Hej Sara, välkommen hit! Det är en jättebra sida! Om du tittar under väntar barn-gravid så hittar du där olika ankomstgrupper, leta upp den du tillhör och gå in där. Det är verkligen superkul att ha andra som är lika gravida och väntar barn samtidigt att dela vardagen med. Själv har jag en liten dotter som är 3 veckor och utan "min" grupp hade jag nog tråkat ihop fullständigt Lycka till med magen, barnet och allt du har framför dig!

    Kramar // Anna (som själv fick första barnet vid 17 års ålder )
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Hej och välkommen sara_90. Förhoppningsvis kommer du att få mycket nytta av forumet.

    Du vet väl att det även finns bebisgrupper här så att ni som får bebisar samtidigt kan ha kontakt ? Titta under Barn/Våra barn (2008).

    Lycka till med babylyckan!
    www.marianyckelpiga.se
    Silversmycken på nätet.
  6. 3
    Hej och välkommen sara_90. Förhoppningsvis kommer du att få mycket nytta av forumet.

    Du vet väl att det även finns bebisgrupper här så att ni som får bebisar samtidigt kan ha kontakt ? Titta under Barn/Våra barn (2008).

    Lycka till med babylyckan!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Hej och välkommen hit!
    Det här stället är dessutom starkt vanebildande.

    Det finns ankomstgrupper för alla som väntar barn samtidigt, där kan man sedan när barnet ploppat ut diskutera om saker som händer när barnet växer upp.

    Kikar du under rubriken "Barn" så finns det en massa snack där man som nybliven förälder kan prata med andra. Och när du vill prata bort en stund på snacket där det alltid finns någon som svarar direkt heter "Ordet är fritt" http://www.alltforforaldrar.se/snack...p?f=64&fav=fav
  8. 4
    Hej och välkommen hit!
    Det här stället är dessutom starkt vanebildande.

    Det finns ankomstgrupper för alla som väntar barn samtidigt, där kan man sedan när barnet ploppat ut diskutera om saker som händer när barnet växer upp.

    Kikar du under rubriken "Barn" så finns det en massa snack där man som nybliven förälder kan prata med andra. Och när du vill prata bort en stund på snacket där det alltid finns någon som svarar direkt heter "Ordet är fritt" http://www.alltforforaldrar.se/snack...p?f=64&fav=fav
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5
    Den är helt suverän! Jag har hängt här i sisådär tio år, så jag vet. Välkommen och hoppas allt går bra med mammalivet!
  10. 5
    Den är helt suverän! Jag har hängt här i sisådär tio år, så jag vet. Välkommen och hoppas allt går bra med mammalivet!
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6

    Hej och välkommen

    hit,hoppas du kommer trivas och hitta dina favvosnack
    Förr var förr...Nu är nu!
  12. 6
    Hej och välkommen hit,hoppas du kommer trivas och hitta dina favvosnack
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Välkommen! Nu har jag inte läst de andras inlägg, men antar att du redan fått tips om ankomstgrupperna där du kan hitta andra som är gravida och ska få barn samtidigt som du.
    Hoppas du ska trivas!
  14. 7
    Välkommen! Nu har jag inte läst de andras inlägg, men antar att du redan fått tips om ankomstgrupperna där du kan hitta andra som är gravida och ska få barn samtidigt som du.
    Hoppas du ska trivas!

Liknande trådar

  1. helt ledig, helt skumt!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 10:54
  2. Helt öde, helt tomt
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 15:49
  3. Helt OT
    By Jost med Busfröna in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-23, 00:00
  4. Helt, helt slut...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 11:56
  5. Helt OT men..
    By Nike1234 in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar