Vet ni var jag sitter?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Vet ni var jag sitter?

    Eller, det vet ni såklart inte. Lappsjukan gör sig påmind igen, så jag tg barnen och åkte till MackenDonken. De leker på lekplatsen och jag sitter i solen med en CL och en muffins. Vi ska till öppna förskolan senare. För småttingarna blir det säkert skoj, men jag undrar om det finns något för en 6-åring där?

    Fö så ska makens nya MC in på lagning. Han körde i vält med den på parkeringen när han hade haft den i 4 dagar. En lykta pajjade och lacken blev skrapad, men det som fick den största smällen var nog hans självförtroende. Ack ve, ack ve...
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Vet ni var jag sitter? Eller, det vet ni såklart inte. Lappsjukan gör sig påmind igen, så jag tg barnen och åkte till MackenDonken. De leker på lekplatsen och jag sitter i solen med en CL och en muffins. Vi ska till öppna förskolan senare. För småttingarna blir det säkert skoj, men jag undrar om det finns något för en 6-åring där?

    Fö så ska makens nya MC in på lagning. Han körde i vält med den på parkeringen när han hade haft den i 4 dagar. En lykta pajjade och lacken blev skrapad, men det som fick den största smällen var nog hans självförtroende. Ack ve, ack ve...
  3. ÅJ67 m 3 kidz
    #2
    Hoppas det blir trevligt på öppna förskolan. Du får helt enkelt fråga A om det inte finns något trädgårdsland eller så som de vill ha åtgärdat .

    Nu har det snart gått en vecka redan och nästa vecka börjar väl inskolningen på nya dagiset om jag inte minns fel så då blir det genast lite mer aktiviteter.
  4. 2
    Hoppas det blir trevligt på öppna förskolan. Du får helt enkelt fråga A om det inte finns något trädgårdsland eller så som de vill ha åtgärdat .

    Nu har det snart gått en vecka redan och nästa vecka börjar väl inskolningen på nya dagiset om jag inte minns fel så då blir det genast lite mer aktiviteter.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    Ja, precis! På måndag börjar barnen på dagis och då blir det lite mer ordning i vardagen. Jag gillar eg att vara hemma med dem, men inte under de här förutsättningarna. Nu vill jag ha vardag!
  6. 3
    Ja, precis! På måndag börjar barnen på dagis och då blir det lite mer ordning i vardagen. Jag gillar eg att vara hemma med dem, men inte under de här förutsättningarna. Nu vill jag ha vardag!
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Det gjorde jag igår!

    Hade ju yngsta hemma då hon hade läkarbesök...så vi fördrev lite tid på McD vi med, vårt här har en jättestor lekavdelning inne och där var hon helt ensam och flängde runt medan jag läste tidningen.
  8. 4
    Det gjorde jag igår! Hade ju yngsta hemma då hon hade läkarbesök...så vi fördrev lite tid på McD vi med, vårt här har en jättestor lekavdelning inne och där var hon helt ensam och flängde runt medan jag läste tidningen.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Nää, välte han med sin nya cykel? Vilken nesa!
    Nå, han lär ju inte välta igen i sommar, kan tänkas.

    Jag fattar om ni får lappsjuka, och jag tänker att även om 6-åringen kanske kommer tjura över småungarna så tror jag barn med kan få lite lappsjuka och innerst inne kommer det vara kul. Hoppas jag, för din skull.
  10. 5
    Nää, välte han med sin nya cykel? Vilken nesa!
    Nå, han lär ju inte välta igen i sommar, kan tänkas.

    Jag fattar om ni får lappsjuka, och jag tänker att även om 6-åringen kanske kommer tjura över småungarna så tror jag barn med kan få lite lappsjuka och innerst inne kommer det vara kul. Hoppas jag, för din skull.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    det låter skoj

    Jamnen det är skönt att komma ut lite, bort från det lilla huset, jag förstår dig.
    Mcd är perfekt om de har lekplats och så kaffe för dig så klart.
    Är öppna förskolan i närheten?
    På vår öppna förskola finns det alltid nåt kreativt att göra, om Viggo gillar sånt. Dottern har gjort både gipsfigurer, ljuslyktor och egna fina vykort.

    Hoppas dagen blir bra för er alla.
    Jag sitter här ensam (förutom djuren) och det är SÅ skönt. Det dumma är att jag känner mig äcklig i halsen och ena ögat är konstigt. Jag hoppas inte det rä pollenskit.
  12. 6
    det låter skoj Jamnen det är skönt att komma ut lite, bort från det lilla huset, jag förstår dig.
    Mcd är perfekt om de har lekplats och så kaffe för dig så klart.
    Är öppna förskolan i närheten?
    På vår öppna förskola finns det alltid nåt kreativt att göra, om Viggo gillar sånt. Dottern har gjort både gipsfigurer, ljuslyktor och egna fina vykort.

    Hoppas dagen blir bra för er alla.
    Jag sitter här ensam (förutom djuren) och det är SÅ skönt. Det dumma är att jag känner mig äcklig i halsen och ena ögat är konstigt. Jag hoppas inte det rä pollenskit.

Liknande trådar

  1. Nu sitter jag ner..
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 18:50
  2. Här sitter jag
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 16:56
  3. Sitter här och
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 18:58
  4. Sitter här
    By Malin2 i London in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 21:16
  5. Sitter här med...
    By CalleFifiMamma in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 12:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar