ÄNTLIGEN...
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    ÄNTLIGEN...

    ...är jag på samma vikt som när jag blev inskriven på MVC den 17 juni 2007.. Efter en graviditet som slutade på +43 kg är jag äntligen tillbaka till den vikt jag hade vid inskrivningen!!!

    Nu är det bara trivselkilona som redan hade smugit sig på innan.. men det är en microskopisk del av allt jag hade när jag började..

    Hoppas allt är bra med er annars i solvärmen
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    ÄNTLIGEN... ...är jag på samma vikt som när jag blev inskriven på MVC den 17 juni 2007.. Efter en graviditet som slutade på +43 kg är jag äntligen tillbaka till den vikt jag hade vid inskrivningen!!!

    Nu är det bara trivselkilona som redan hade smugit sig på innan.. men det är en microskopisk del av allt jag hade när jag började..

    Hoppas allt är bra med er annars i solvärmen
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Oj Grattis! Inte dåligt, vilken bedrift! Önskar jag kunde säga detsamma men det går långsamt neråt. Har många kilo kvar.
  4. 2
    Oj Grattis! Inte dåligt, vilken bedrift! Önskar jag kunde säga detsamma men det går långsamt neråt. Har många kilo kvar.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Wow grattis!!!! Vad är ditt bästa tips till mig som kämpar för fullt efter graviditeten med Aston?
    Kram
  6. 3
    Wow grattis!!!! Vad är ditt bästa tips till mig som kämpar för fullt efter graviditeten med Aston?
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    jag har kört efter tallriksmodellen. Nyttig mat och motion.. Låt det ta tid.. det har tagit lång tid att skaffa sig den övervikt man har och det tar ännu längre tid att få bort samma kilon. Hitta motionformer som du gillar. Om du plågar dig dit kommer du till slut att sluta, samma sak med maten. Ät sånt du gillar som är nyttig.. Sluta inte med allt på en G och tillåt dig ät äta allt med inte alltid..

    Lycka till.. Vi måste ses snart.. Är ju sjukt nyfiken på hur din lilleman ser ut och hur storebror har vuxit
  8. 4
    jag har kört efter tallriksmodellen. Nyttig mat och motion.. Låt det ta tid.. det har tagit lång tid att skaffa sig den övervikt man har och det tar ännu längre tid att få bort samma kilon. Hitta motionformer som du gillar. Om du plågar dig dit kommer du till slut att sluta, samma sak med maten. Ät sånt du gillar som är nyttig.. Sluta inte med allt på en G och tillåt dig ät äta allt med inte alltid..

    Lycka till.. Vi måste ses snart.. Är ju sjukt nyfiken på hur din lilleman ser ut och hur storebror har vuxit
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5
    Ja jag ska försöka följa dina råd men jag vill ju helst att det ska gå såååå fort för att jag vill kunna komma i mina gamla kläder i strl s å xs... det va länge sen nu och jag saknar dom så mycke
    Ja vi måste absolut ses snart, vore jättekul! Jag e ju hemma om dagarna men du kanske börjat jobba?
    Träffade Helene för inte så länge sen när jag va i Mulle Meck parken... hon kom fram men jag fattade först inte vem det va, jag kände igen henne men inte Måns... Men det va kul å se dom igen.
    Jag har iaf tid å ses, bara å säga till.
    Kram kram
  10. 5
    Ja jag ska försöka följa dina råd men jag vill ju helst att det ska gå såååå fort för att jag vill kunna komma i mina gamla kläder i strl s å xs... det va länge sen nu och jag saknar dom så mycke
    Ja vi måste absolut ses snart, vore jättekul! Jag e ju hemma om dagarna men du kanske börjat jobba?
    Träffade Helene för inte så länge sen när jag va i Mulle Meck parken... hon kom fram men jag fattade först inte vem det va, jag kände igen henne men inte Måns... Men det va kul å se dom igen.
    Jag har iaf tid å ses, bara å säga till.
    Kram kram

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  3. Äntligen äntligen funkar det...!
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:12
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar