ihop?
_98 Alla barn
  1. anonymt namn
    #1

    ihop?

    Hur är det bland era barn och barnen i klassen? Är de ihop med varandra? Här är de ihop och bildar "par" så de träffas i par på fritiden, har partyn ihop osv...de som är par. Tycker det känns lite "avancerat"????? Kommer inte ihåg att det var så när en annan var liten :-) Känns som att barnen blir vuxnare snabbare nu för tiden...
  2. 1
    ihop? Hur är det bland era barn och barnen i klassen? Är de ihop med varandra? Här är de ihop och bildar "par" så de träffas i par på fritiden, har partyn ihop osv...de som är par. Tycker det känns lite "avancerat"????? Kommer inte ihåg att det var så när en annan var liten :-) Känns som att barnen blir vuxnare snabbare nu för tiden...
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Jag hade min första romans på lekis! Så jag vet inte jag... Matilda har varit killtokig sen 0:an... det är varit fråga chans osv ända sen dess!
  4. 2
    Jag hade min första romans på lekis! Så jag vet inte jag... Matilda har varit killtokig sen 0:an... det är varit fråga chans osv ända sen dess!
  5. Anonym
    #3
    Jo, men vad händer sen? De är ihop. Träffas de på fritiden och så?
  6. 3
    Jo, men vad händer sen? De är ihop. Träffas de på fritiden och så?
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Nu är inte min tjej så mkt med kompisar på fritiden, hon är på fritids och sen är det oftast läxor + att vi bor lite avsides från de andra i klassen. Men när vi bodde i Lund träffades dom ibland på fritiden oxå. Men visst händer det även nu att dom träffas på fritiden. Jag tycker inte det är konstigt, dom börjar bli stora våra små, jag var lika gammal som Matilda när jag var ihop på riktigt med en kille, han var dessutom 3 år äldre och bror med min bästis. Vi hånglade på deras höskulle! Fast det visste inte mamma såklart!
  8. 4
    Nu är inte min tjej så mkt med kompisar på fritiden, hon är på fritids och sen är det oftast läxor + att vi bor lite avsides från de andra i klassen. Men när vi bodde i Lund träffades dom ibland på fritiden oxå. Men visst händer det även nu att dom träffas på fritiden. Jag tycker inte det är konstigt, dom börjar bli stora våra små, jag var lika gammal som Matilda när jag var ihop på riktigt med en kille, han var dessutom 3 år äldre och bror med min bästis. Vi hånglade på deras höskulle! Fast det visste inte mamma såklart!
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    ja

    rebecca är ihop med en kille, de har varit ihop sen innan jul, men de träffas inte. De dansade massor på klassfesten de hade för några veckor sen, de i klassen vet att de är ihop och så. Hon har varit där en gång. De messar varandra. Lagom nivå.
  10. 5
    ja rebecca är ihop med en kille, de har varit ihop sen innan jul, men de träffas inte. De dansade massor på klassfesten de hade för några veckor sen, de i klassen vet att de är ihop och så. Hon har varit där en gång. De messar varandra. Lagom nivå.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Min son har varit ihop med några tjejer. Dom träffas efter skolan hemma hos varandra och leker tillsammans, sitter vid datorn eller spelar tv-spel och pussas lite. Dom e så söta!
  12. 6
    Min son har varit ihop med några tjejer. Dom träffas efter skolan hemma hos varandra och leker tillsammans, sitter vid datorn eller spelar tv-spel och pussas lite. Dom e så söta!

Liknande trådar

  1. Bryt ihop, bit ihop det ordnar sig....
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-01-12, 18:59
  2. Bryt ihop och bit ihop..
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 00:08
  3. Bryt ihop och bit ihop...
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 21:30
  4. Jag bröt ihop ihop idag
    By lillawi in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 08:05
  5. Bit ihop? Bryt ihop?
    By ladybird4u in forum Kärlek & relationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 13:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar