Trevlig valborg tjejer!!!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Trevlig valborg tjejer!!!

    Vill önska er alla en trevlig valborg, och glöm inte bort att luras imorgon

    Idag blir det soffliggande för mig, för att orka med middagslagning idag och fest imorgon. Börjar märka att bebis borrar sig neråt och ryggen är inte ok längre. Hade massa värkar igår under förmiddagen, dock oregelbunda. Tänkte knipa ett tag till så nu får jag nog vila lite...Vecka 38 redan

    kram kram
  2. 1
    Trevlig valborg tjejer!!! Vill önska er alla en trevlig valborg, och glöm inte bort att luras imorgon

    Idag blir det soffliggande för mig, för att orka med middagslagning idag och fest imorgon. Börjar märka att bebis borrar sig neråt och ryggen är inte ok längre. Hade massa värkar igår under förmiddagen, dock oregelbunda. Tänkte knipa ett tag till så nu får jag nog vila lite...Vecka 38 redan

    kram kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Hoppas att ni fick en mysig valborg trots ryggont !
    Spännande att det snart är dags, supermysigt att få börja om igen !

    Majken hade 39.6 grader på kvällen på valborg så vi fick titta på fyrverkerierna från altanen istället, men Majken tyckte de var sååå fina och sa ååååå efter varenda en...precis som man bör !
    Du får fortsätta hålla oss underrättade här så vi vet hur det går för dig :-)! Kram!!
  4. 2
    Hoppas att ni fick en mysig valborg trots ryggont !
    Spännande att det snart är dags, supermysigt att få börja om igen !

    Majken hade 39.6 grader på kvällen på valborg så vi fick titta på fyrverkerierna från altanen istället, men Majken tyckte de var sååå fina och sa ååååå efter varenda en...precis som man bör !
    Du får fortsätta hålla oss underrättade här så vi vet hur det går för dig :-)! Kram!!

Liknande trådar

  1. Trevlig valborg tjejer!!!
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-03, 02:03
  2. Trevlig valborg!
    By johanna73 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 12:21
  3. Trevlig Valborg på er!
    By kittan in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 10:40
  4. Trevlig Valborg tjejer!
    By Elwi in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 11:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar