Hej, länge sedan sist!
Mammasnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Hej, länge sedan sist!

    Jag gick in här för första gången på evigheter och upptäckte att jag känner igen flera av er "sedan förr". Kul att "ses"!

    Jag brukade använda signaturen H-n förut, ifall någon minns mig. Nu låter jag bli att vara "anonym". Det har varit fullt upp senaste året. Bytte jobb och det blev väl lite mer krävande än jag hade räknat med. Försöker ta mig ur 60-timmarsveckorna nu.

    Jag har också en ganska nybliven tonåring här hemma, min dotter. Och det innebär ju nya utmaningar, så det var faktiskt därför jag bestämde mig för att gå in på Aff igen, för här finns det ju kloka föräldrar!! Ojojoj, vad många bra råd jag har fått här.

    Hoppas ni har det bra allihop och Glad valborg!

    Kram från Anne
  2. 1
    Hej, länge sedan sist! Jag gick in här för första gången på evigheter och upptäckte att jag känner igen flera av er "sedan förr". Kul att "ses"!

    Jag brukade använda signaturen H-n förut, ifall någon minns mig. Nu låter jag bli att vara "anonym". Det har varit fullt upp senaste året. Bytte jobb och det blev väl lite mer krävande än jag hade räknat med. Försöker ta mig ur 60-timmarsveckorna nu.

    Jag har också en ganska nybliven tonåring här hemma, min dotter. Och det innebär ju nya utmaningar, så det var faktiskt därför jag bestämde mig för att gå in på Aff igen, för här finns det ju kloka föräldrar!! Ojojoj, vad många bra råd jag har fått här.

    Hoppas ni har det bra allihop och Glad valborg!

    Kram från Anne
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Hej och välkommen ut från "anonymiteten".
    Och välkommen in i tonårsföräldersvärlden, det är som att bli förälder på ett nytt sätt. Lite spännande och ibland skrämmande.
    Kika in på "Tonåringar" det är en tonåring som ställer en fråga just nu.
    http://www.alltforforaldrar.se/snack...splay.php?f=51
  4. 2
    Hej och välkommen ut från "anonymiteten".
    Och välkommen in i tonårsföräldersvärlden, det är som att bli förälder på ett nytt sätt. Lite spännande och ibland skrämmande.
    Kika in på "Tonåringar" det är en tonåring som ställer en fråga just nu.
    http://www.alltforforaldrar.se/snack...splay.php?f=51
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Hej! Känner igen ditt gamla nick från ett annat snack på den tiden det begav sig. Kul att träffas igen.
    //Hon menar inte att göra någon illa. Hon vet bara inte hur hon gör sig själv väl.//
  6. 3
    Hej! Känner igen ditt gamla nick från ett annat snack på den tiden det begav sig. Kul att träffas igen.
  7. Medlem sedan
    Jun 1998
    #4
    Hej! Vi tappade bort varandra. Kul att ses igen!
  8. 4
    Hej! Vi tappade bort varandra. Kul att ses igen!
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    Hej!
    Det känns kul att vara tillbaks här. Jag har tänkt på dig ibland, och de goda råd du givit och den omtanke du visat! Hoppas allt är väl med dig och de dina.
  10. 5
    Hej!
    Det känns kul att vara tillbaks här. Jag har tänkt på dig ibland, och de goda råd du givit och den omtanke du visat! Hoppas allt är väl med dig och de dina.
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    Jag kommer ihåg ditt nick och kanske vilket snack det var. Men jag har varit inne på många sidor genom åren. Det känns bra att vara här igen.
  12. 6
    Jag kommer ihåg ditt nick och kanske vilket snack det var. Men jag har varit inne på många sidor genom åren. Det känns bra att vara här igen.
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    Tackar, tackar! Vi hörs.
  14. 7
    Tackar, tackar! Vi hörs.
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Long time no see , välkommen tillbaka! Tonåring, tänka sig. Jag som tycker att det är stort att ha ett dagisbarn *s*
  16. 8
    Long time no see , välkommen tillbaka! Tonåring, tänka sig. Jag som tycker att det är stort att ha ett dagisbarn *s*

Liknande trådar

  1. Länge sedan sist!
    By EMLI in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 20:44
  2. Länge sedan sist...
    By kittla in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 20:16
  3. Länge sedan sist va?
    By bigmouth in forum Hem & fritid
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 19:54
  4. Länge sedan sist
    By Hibiskus_m_3 in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 10:31
  5. Det var länge sedan sist...men jag
    By mirakel nr.2 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-11-06, 13:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar