En träff kanske?
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    En träff kanske?

    Hur har ni det alla ni som bor i Stockholms-krokarna, jobbar alla heltid vanliga kontorstider numera? Jag tycker det skulle vara skoj att få till en träff igen, se hur stora alla oktoberbarn har blivit. Vi kan ju ta Skansen i år igen, eller ha en picknick nånstans, eller om nån har nåt annat förslag!

    Är det nåt som ni tycker skulle vara intressant och vad har ni för dagar/tider som passar er bäst? Jag jobbar ju skift så har lediga dagar både vardagar och helger, och from 16 juni har jag dessutom sommarlov

    Kram på er!
  2. 1
    En träff kanske? Hur har ni det alla ni som bor i Stockholms-krokarna, jobbar alla heltid vanliga kontorstider numera? Jag tycker det skulle vara skoj att få till en träff igen, se hur stora alla oktoberbarn har blivit. Vi kan ju ta Skansen i år igen, eller ha en picknick nånstans, eller om nån har nåt annat förslag!

    Är det nåt som ni tycker skulle vara intressant och vad har ni för dagar/tider som passar er bäst? Jag jobbar ju skift så har lediga dagar både vardagar och helger, och from 16 juni har jag dessutom sommarlov

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Det vore superkul!
    Jag jobbar just nu helger och en del kvällar, from 29 maj jobbar jag skift men har än nu inte fått schemat eftersom ingen vet vart jag kommer att jobba = skitkul! *not*

    Det enda jag har att tänka på är skol- och dagishämtning.
  4. 2
    Det vore superkul!
    Jag jobbar just nu helger och en del kvällar, from 29 maj jobbar jag skift men har än nu inte fått schemat eftersom ingen vet vart jag kommer att jobba = skitkul! *not*

    Det enda jag har att tänka på är skol- och dagishämtning.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    ja det skulle vara trevligt för jag kunde inte förra gången så jag hänger jätte gärna med
  6. 3
    ja det skulle vara trevligt för jag kunde inte förra gången så jag hänger jätte gärna med

Liknande trådar

  1. kanske dags för en 08 träff?
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-02, 16:33
  2. Kanske, kanske, viskar tyst
    By *Es mamma* in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-12, 13:52
  3. Kanske, kanske börjar illamåendet
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 21:12
  4. En träff kanske?
    By Geo75 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 20:37
  5. GBG träff kanske oxå då???
    By sarahkristin in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar