Badning
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Badning

    De första två baden tyckte Riyo inte alls om, men nu njuter han av sina bad, det vill säga tills han tas upp, illvrål tills han är helt torr med pyjamas på. Några som har tips på hur man gör uppstigningen harmonisk för honom? Nu lägger vi handduken på ett element så det blir lite varmt, men det hjälper inte.
  2. 1
    Badning De första två baden tyckte Riyo inte alls om, men nu njuter han av sina bad, det vill säga tills han tas upp, illvrål tills han är helt torr med pyjamas på. Några som har tips på hur man gör uppstigningen harmonisk för honom? Nu lägger vi handduken på ett element så det blir lite varmt, men det hjälper inte.
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    nix. min första var också så, tills han kunde sitta själv vid dryga halvåret. blev lite mindre skrik om vi kortade ner badtiden. kanske blev han överstimulerad.

    ursäkta stilen, ammar.
  4. 2
    nix. min första var också så, tills han kunde sitta själv vid dryga halvåret. blev lite mindre skrik om vi kortade ner badtiden. kanske blev han överstimulerad.

    ursäkta stilen, ammar.
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Jag har ett kanonbra tips som fungerar för Karma. Efter bad och lite snabb torkning så åker hårfönen fram, lätt att få alla veck torra + att det är varmt och skönt. Karma stornjuter av fönen.
  6. 3
    Jag har ett kanonbra tips som fungerar för Karma. Efter bad och lite snabb torkning så åker hårfönen fram, lätt att få alla veck torra + att det är varmt och skönt. Karma stornjuter av fönen.
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4
    Jag har kört samma med alla mina barn. Bad, snabbt upp i en handduk och så får de amma medan jag torkar dem och sveper in dem i en filt. Det har funkat bra för oss.
    http://mylind.blogspot.com/

    Rebecca -94, Jennifer -02, Amanda -05, Ludvig 24/3-09
  8. 4
    Jag har kört samma med alla mina barn. Bad, snabbt upp i en handduk och så får de amma medan jag torkar dem och sveper in dem i en filt. Det har funkat bra för oss.
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5
    Flora gillar inte helle uppstigningen så mkt. Vi kör med att värma upp hela badrummet så det är varmt och skönt, sätter på torkskåpet och tänder levande ljus där inne.
    Men vi badar så fort som möjligt och sen snabbt in i varma handduken och in med nappen, då går det ganska bra. Och som Maria säger, amma och torka samtidigt.
  10. 5
    Flora gillar inte helle uppstigningen så mkt. Vi kör med att värma upp hela badrummet så det är varmt och skönt, sätter på torkskåpet och tänder levande ljus där inne.
    Men vi badar så fort som möjligt och sen snabbt in i varma handduken och in med nappen, då går det ganska bra. Och som Maria säger, amma och torka samtidigt.

Liknande trådar

  1. Badning!
    By Emma o Novalie in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-26, 09:46
  2. Badning
    By SarahB in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 17:36
  3. Badning
    By Bappy in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 22:15
  4. Badning
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 21:06
  5. badning
    By liskari in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 08:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar