Nu är det lite synd om mig
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Nu är det lite synd om mig

    för jag är faktiskt sjuuuk och har fått pusselin idag.

    Så sa jag till min kollega att de tabletterna är ju så stora att man inte vet vilken ände man skall stoppa dem i men då svarade hon mig att känns de torra så kan du svälja dem men känns de inte torra så svälj dem INTE!!!!

    Så jag skall alldeles strax gå ut och känna lite på mina elefantpiller för att avgöra om de skall tas i den ena eller den andra änden .
  2. 1
    Nu är det lite synd om mig för jag är faktiskt sjuuuk och har fått pusselin idag.

    Så sa jag till min kollega att de tabletterna är ju så stora att man inte vet vilken ände man skall stoppa dem i men då svarade hon mig att känns de torra så kan du svälja dem men känns de inte torra så svälj dem INTE!!!!

    Så jag skall alldeles strax gå ut och känna lite på mina elefantpiller för att avgöra om de skall tas i den ena eller den andra änden .
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Blä. Krya på dig.
  4. 2
    Blä. Krya på dig.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    usch & USCH!!!...

    ...du - om det har ngt att göra med både lungor & bihålorna - undvik Nezeril - de sa att det kunde vara roten till det onda med min smakförlust... vi är några som drabbats av samma skit har jag hört nu...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  6. 3
    usch & USCH!!!... ...du - om det har ngt att göra med både lungor & bihålorna - undvik Nezeril - de sa att det kunde vara roten till det onda med min smakförlust... vi är några som drabbats av samma skit har jag hört nu...
  7. Salander
    #4
    Stackare! pencillin (visst menade du det?) fins inte i rumpvariant så du ska nog svälja
  8. 4
    Stackare! pencillin (visst menade du det?) fins inte i rumpvariant så du ska nog svälja
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Tack, jag skall göra mitt bästa för att bli frisk. Lite (eller mycket kanske) besviken över att det inte blir något Göteborgsvarv .
  10. 5
    Tack, jag skall göra mitt bästa för att bli frisk. Lite (eller mycket kanske) besviken över att det inte blir något Göteborgsvarv .
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Aj som fanken. Du får heja på i stället!
  12. 6
    Aj som fanken. Du får heja på i stället!
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7

    Men gud!

    Vilket strålande råd Hur känns de då?
  14. 7
    Men gud! Vilket strålande råd Hur känns de då?
  15. ÅJ67 m 3 kidz
    #8
    Jo det är som dit minus lungorna då och den här gången har jag varit jätteduktig och medicinerat med kortisonspray, sinova och nässköljning för att slippa men inte hjälpte det.

    Men läkaren var schysst och sa att jag kunde börja träna lite smått redan om en vecka om jag kände mig bra men kände jag mig inte bra så skulle jag komma tillbaka nästa vecka så han fick justera behandlingen lite för jag skulle inte behöva gå i flera månader som förra året.
  16. 8
    Jo det är som dit minus lungorna då och den här gången har jag varit jätteduktig och medicinerat med kortisonspray, sinova och nässköljning för att slippa men inte hjälpte det.

    Men läkaren var schysst och sa att jag kunde börja träna lite smått redan om en vecka om jag kände mig bra men kände jag mig inte bra så skulle jag komma tillbaka nästa vecka så han fick justera behandlingen lite för jag skulle inte behöva gå i flera månader som förra året.
  17. ÅJ67 m 3 kidz
    #9
    Nej jag vet men att döma av storleken så skulle man tro det. Hmmm, nej nu skall jag inte utveckla mina tankar mer tror jag .
  18. 9
    Nej jag vet men att döma av storleken så skulle man tro det. Hmmm, nej nu skall jag inte utveckla mina tankar mer tror jag .
  19. Salander
    #10
  20. 10
  21. ÅJ67 m 3 kidz
    #11
    Jag har inte känt på dem än men plötsligt kändes det i alla fall inte riktigt lika deppigt att behöva ta medicin . Men det är dumt att skratta med bihåleinflammation för det gör ont i huvudet.
  22. 11
    Jag har inte känt på dem än men plötsligt kändes det i alla fall inte riktigt lika deppigt att behöva ta medicin . Men det är dumt att skratta med bihåleinflammation för det gör ont i huvudet.
  23. Medlem sedan
    Jul 2008
    #12
    Usch krya på dig! PC = elefantpiller så jag tror inte att du ska stoppa dem i andra änden... :P Själv har jag benbrott på vadbenet (rakt av men benpipa mot benpipa turligt nog) och gips i 6 veckor. Lagom kul det också. Blä!

    Kram!
  24. 12
    Usch krya på dig! PC = elefantpiller så jag tror inte att du ska stoppa dem i andra änden... :P Själv har jag benbrott på vadbenet (rakt av men benpipa mot benpipa turligt nog) och gips i 6 veckor. Lagom kul det också. Blä!

    Kram!
  25. ÅJ67 m 3 kidz
    #13
    Det är faktiskt syndare om dig för jag blir förhoppningsvis bra på 10 dagar. Jag hade inte tänkt att hålla på och krångla med detta i år .
  26. 13
    Det är faktiskt syndare om dig för jag blir förhoppningsvis bra på 10 dagar. Jag hade inte tänkt att hålla på och krångla med detta i år .

Liknande trådar

  1. Lite synd om mig
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 20:47
  2. Lite synd om mig...
    By Apples in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 16:31
  3. Lite synd att det ska
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 21:24
  4. Det är lite synd om mig i dag!
    By Kat m Viggo in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 07:22
  5. Lite synd om mig (OT)
    By Jessica m. R & C in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 10:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar