Nämen hej på er!
_98 Alla barn
  1. Helen, Anton&Wilma
    #1

    Nämen hej på er!

    Råkade ramla in här när jag sökte efter en grej på google och såg att mina gamla vänner fortfarande skriver här så jag var ju bara tvungen att prova om mitt inlogg funkade fortfarande... och det gjorde det ju!!!

    Hoppas allt är bra med er och alla barn! Vi har flyttat sen sist och bor nu i mitt föräldrahem.. Wilma har börjat rida så till sommaren ska vi hyra en häst till hennes stora lycka! Anton är inte ett dugg hästintresserad... Han spelar gitarr fortfarande. Dom har iom flytten fått byta skola med allt vad det innebär... både bra och dåligt... det har varit rätt kämpigt ett tag, dom saknar sina gamla vänner osv. Men nu har dom snart gått ett år på sin nya skola så de börjar nog känna sig rätt hemma här trots allt.

    Underbart att det snart är sommar!!!
    Kram på er!
  2. 1
    Nämen hej på er! Råkade ramla in här när jag sökte efter en grej på google och såg att mina gamla vänner fortfarande skriver här så jag var ju bara tvungen att prova om mitt inlogg funkade fortfarande... och det gjorde det ju!!!

    Hoppas allt är bra med er och alla barn! Vi har flyttat sen sist och bor nu i mitt föräldrahem.. Wilma har börjat rida så till sommaren ska vi hyra en häst till hennes stora lycka! Anton är inte ett dugg hästintresserad... Han spelar gitarr fortfarande. Dom har iom flytten fått byta skola med allt vad det innebär... både bra och dåligt... det har varit rätt kämpigt ett tag, dom saknar sina gamla vänner osv. Men nu har dom snart gått ett år på sin nya skola så de börjar nog känna sig rätt hemma här trots allt.

    Underbart att det snart är sommar!!!
    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Hej! Vad kul att se dig! Jo, här vi en hel del som fortfarande skriver + en hel del nya, från hela året Bor ni kvar i stan eller har ni flyttat längre bort?

    Nu får du allt kika in lite oftare igen
  4. 2
    Hej! Vad kul att se dig! Jo, här vi en hel del som fortfarande skriver + en hel del nya, från hela året Bor ni kvar i stan eller har ni flyttat längre bort?

    Nu får du allt kika in lite oftare igen
  5. Helen, Anton&Wilma
    #3
    Jaa, jag måste verkligen börja logga in här igen känner jag! Har kikat runt lite på dom andra sidorna nu också. Nej vi har flyttat ifrån stan, ut på landet utanför Mjölby där jag själv växte upp...
  6. 3
    Jaa, jag måste verkligen börja logga in här igen känner jag! Har kikat runt lite på dom andra sidorna nu också. Nej vi har flyttat ifrån stan, ut på landet utanför Mjölby där jag själv växte upp...
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Hmm... varför syns inte min bild? Måste jag kanske skicka inlägg med mitt medlemsnamn för att det ska synas? Provar...
    /Helen
  8. 4
    Hmm... varför syns inte min bild? Måste jag kanske skicka inlägg med mitt medlemsnamn för att det ska synas? Provar...
    /Helen
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Japp, funkade! Då får jag heta nana här nu då. Men ni som känner mig vet ju vem jag e ändå!
  10. 5
    Japp, funkade! Då får jag heta nana här nu då. Men ni som känner mig vet ju vem jag e ändå!

Liknande trådar

  1. Nämen vad ska ni äta
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 13:15
  2. Nämen, var är ni?
    By --Ia-- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 08:49
  3. Nämen!!!
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 22:01
  4. Nämen?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 21:55
  5. Nämen oj...vad nu?
    By AniLov in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar