Hur hittade ni hit?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Hur hittade ni hit?

    Jag fick se på loggan när jag var inne på Hjärtebarnsförenings hemsida och sedan hamnade jag på Hjärtebarn här på AFF, sedan på Själsliga, sedan på Vikt och nu även på OÄF.
    Sedan har jag gästspelat på andra sidor också men det är här jag hänger mest. Inte så mycket på hjärtebarn längre eftersom hon inte är påverkad och operationen gjordes för 5 år sedan.
    Barnkläder-marknad kan man också hitta mig på.
  2. 1
    Hur hittade ni hit? Jag fick se på loggan när jag var inne på Hjärtebarnsförenings hemsida och sedan hamnade jag på Hjärtebarn här på AFF, sedan på Själsliga, sedan på Vikt och nu även på OÄF.
    Sedan har jag gästspelat på andra sidor också men det är här jag hänger mest. Inte så mycket på hjärtebarn längre eftersom hon inte är påverkad och operationen gjordes för 5 år sedan.
    Barnkläder-marknad kan man också hitta mig på.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Hm, minns inte.

    Det var väl antagligen via något tips från någon föräldratidning. Tioårsjubileum i år!
  4. 2
    Hm, minns inte. Det var väl antagligen via något tips från någon föräldratidning. Tioårsjubileum i år!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Jag kommer faktiskt inte heller ihåg hur jag hittade hit. Misstänker att jag någonstans på det världsomspännande nätet hittade en länk som tog mig hit *s*
  6. 3
    Jag kommer faktiskt inte heller ihåg hur jag hittade hit. Misstänker att jag någonstans på det världsomspännande nätet hittade en länk som tog mig hit *s*
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Jag började läsa lite här när vi fick vårat hjärtbarn för några år sedan, sedan gick jag med i en ankomst grupp när vi fick våran 07-bebis
  8. 4
    Jag började läsa lite här när vi fick vårat hjärtbarn för några år sedan, sedan gick jag med i en ankomst grupp när vi fick våran 07-bebis
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Jag fick tipset av en kompis som hängde här när jag väntade mitt andra barn för tio år sen. Hon är (såvitt jag vet) inte kvar, men det är jag!
  10. 5
    Jag fick tipset av en kompis som hängde här när jag väntade mitt andra barn för tio år sen. Hon är (såvitt jag vet) inte kvar, men det är jag!
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6

    Det är så länge sedan

    så jag minns inte riktigt hur det gick till, men jag har förbannat det många ggr

    När min man lurade in mig på internet så kom jag till någon sida som handlade om barn som blivit mördade i USA. Jag läste och läste och klickade på länkar och hamnade på en sida här på AFF. Sedan var jag å den sidan en tid innan jag fattade att det fanns många andra sidor också.
  12. 6
    Det är så länge sedan så jag minns inte riktigt hur det gick till, men jag har förbannat det många ggr

    När min man lurade in mig på internet så kom jag till någon sida som handlade om barn som blivit mördade i USA. Jag läste och läste och klickade på länkar och hamnade på en sida här på AFF. Sedan var jag å den sidan en tid innan jag fattade att det fanns många andra sidor också.
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7

    Genom en länk

    Jag var ute på en handikappsida för några år sedan och hittade då en länk till sidan om ryggmärgsbråck där jag började skriva och berätta om mitt eget liv som vuxen med detta handikapp. Detta gjorde jag för att tala om för oroliga föräldrar till barn med handikappet att det går att leva ett vettigt vuxenliv även om man är rullstolsburen.

    Efter ett tag började jag sedan att söka mig runt bland andra sidor på aff (eller Föräldranätet som det hette på den tiden) och hittade efter tag till Oäf som jag tyckte var kul och blev kvar här. Men jag skriver inte lika mycket nu som jag gjorde för några år sedan.
  14. 7
    Genom en länk Jag var ute på en handikappsida för några år sedan och hittade då en länk till sidan om ryggmärgsbråck där jag började skriva och berätta om mitt eget liv som vuxen med detta handikapp. Detta gjorde jag för att tala om för oroliga föräldrar till barn med handikappet att det går att leva ett vettigt vuxenliv även om man är rullstolsburen.

    Efter ett tag började jag sedan att söka mig runt bland andra sidor på aff (eller Föräldranätet som det hette på den tiden) och hittade efter tag till Oäf som jag tyckte var kul och blev kvar här. Men jag skriver inte lika mycket nu som jag gjorde för några år sedan.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Oj - det var när min man och jag började försöka oss på att bli gravida och jag var lite nyfiken på info... Surfade runt och hittade fN (föräldraNätet) och läste i ankomstgrupperna. Sedan började jag skriva och "bredde ut mig" i fler grupper med tiden... 10 år tror jag att jag varit medlem nu i höst...
  16. 8
    Oj - det var när min man och jag började försöka oss på att bli gravida och jag var lite nyfiken på info... Surfade runt och hittade fN (föräldraNätet) och läste i ankomstgrupperna. Sedan började jag skriva och "bredde ut mig" i fler grupper med tiden... 10 år tror jag att jag varit medlem nu i höst...

Liknande trådar

  1. Min man hittade den åt mig
    By Tudie in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 13:44
  2. Hittade
    By Dagdrömmaren in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 13:02
  3. Hej nu hittade jag hit
    By chessman88 in forum Förlossning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 16:56
  4. så hittade...
    By Mizaja_5a in forum Tonåringar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 11:20
  5. jag hittade
    By man in forum Singelmingel
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 20:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar