mardrömmar?
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    mardrömmar?

    har ni det.
    I natt har drömmarna slagit rekord. Hela magen var genomskinlig och bebisen var gigantisk. En fot i stl 27 kom ut åt ett håll ettt huvud åt ett annat, jag satt liskom och höll i bebisen fast den var inne i magen.
    en hade den gomspalt också (missförstå mig inte det skulle såklart inte göra någonting det var mer ett konstaterande)
    Sen blev jag mordhotad osv osv....

    Har ni också såna här psykotiska drömmar?
  2. 1
    mardrömmar? har ni det.
    I natt har drömmarna slagit rekord. Hela magen var genomskinlig och bebisen var gigantisk. En fot i stl 27 kom ut åt ett håll ettt huvud åt ett annat, jag satt liskom och höll i bebisen fast den var inne i magen.
    en hade den gomspalt också (missförstå mig inte det skulle såklart inte göra någonting det var mer ett konstaterande)
    Sen blev jag mordhotad osv osv....

    Har ni också såna här psykotiska drömmar?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Låter riktigt läskigt... Det är så verkligt i drömmarna också, svårt att bli av med känslan efteråt..

    Jag drömde härom natten att jag hade kraftiga värkar och att jag flögs in till sjukhuset. När jag kom fram klingade de av och jag fick veta att flygplanet som flög in mig var egentligen ett räddningsflygplan som skulle ha varit på ett uppdrag, så 50 personer var döda pga mina "falska" värkar. Vaknade md fruktansvärt dåligt samvete..
  4. 2
    Låter riktigt läskigt... Det är så verkligt i drömmarna också, svårt att bli av med känslan efteråt..

    Jag drömde härom natten att jag hade kraftiga värkar och att jag flögs in till sjukhuset. När jag kom fram klingade de av och jag fick veta att flygplanet som flög in mig var egentligen ett räddningsflygplan som skulle ha varit på ett uppdrag, så 50 personer var döda pga mina "falska" värkar. Vaknade md fruktansvärt dåligt samvete..
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Någon gång har jag haft det sista tiden,men värst är att jag öht har så svårt att sova.Kommer liksom inte till ro utan går på högvarv som om jag ätit en hel burk koffeintabletter ungefär...och somnar jag så vaknar jag garanterat ett par timmar senare av sura uppstötningar eller trängningar i blåsan bara för att det sedan kommer ut rätt lite när man väl är på toa.
    Det är verkligen inte något vilsamt att sova nu på sluttampen
  6. 3
    Någon gång har jag haft det sista tiden,men värst är att jag öht har så svårt att sova.Kommer liksom inte till ro utan går på högvarv som om jag ätit en hel burk koffeintabletter ungefär...och somnar jag så vaknar jag garanterat ett par timmar senare av sura uppstötningar eller trängningar i blåsan bara för att det sedan kommer ut rätt lite när man väl är på toa.
    Det är verkligen inte något vilsamt att sova nu på sluttampen
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Har mardrömmar till och från när det gäller förlossning och bebisen. Fast inte lika hemska som din. Mina är mer konstiga än hemska.
    Drömmer ofta att jag föder på alla konstiga vis. En gång var det tvillingar och de bara sköt ur mig och läkaren han inte fånga den ena och den åkte i golvet. Den fick en bula på ena ögonbrynet. De såg också väldigt konstiga ut. Den gången blev det en flicka och en pojke. En annan gång så födde jag hemma en jätteliten flicka.
    Bebisarna ser alltid konstiga ut i drömmen. De ser inte ut som bebisar utan mer som små vuxna människor med bebisdrag, jättekonstigt.

    Tror det är våra psyken som försöker förbereda oss på vad som skall komma och blandar sig med fasor och fantasier och önskemål.
  8. 4
    Har mardrömmar till och från när det gäller förlossning och bebisen. Fast inte lika hemska som din. Mina är mer konstiga än hemska.
    Drömmer ofta att jag föder på alla konstiga vis. En gång var det tvillingar och de bara sköt ur mig och läkaren han inte fånga den ena och den åkte i golvet. Den fick en bula på ena ögonbrynet. De såg också väldigt konstiga ut. Den gången blev det en flicka och en pojke. En annan gång så födde jag hemma en jätteliten flicka.
    Bebisarna ser alltid konstiga ut i drömmen. De ser inte ut som bebisar utan mer som små vuxna människor med bebisdrag, jättekonstigt.

    Tror det är våra psyken som försöker förbereda oss på vad som skall komma och blandar sig med fasor och fantasier och önskemål.
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5

    men hu

    vilken otäck dröm.
    Får nästan ånget av att läsa om den
    VIlken tur att det bara var en dröm
  10. 5
    men hu vilken otäck dröm.
    Får nästan ånget av att läsa om den
    VIlken tur att det bara var en dröm
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6

    exakt

    den känslan har jag också brukar vakna vid två tre och vara hyperpigg. Är tacksam att det är sä ljust så jag kan läsa, det är ju så tråkigt att bara ligga vaken...
    Just den där jättepigga känslan är ju så skum.
    Dessutom vaknar man ju varje gång man ska vända sig. Ont överallt är bara förnamnet. Och så gnäller jag högt och säger ajajaj och då fräser min man (i sömnen iof och jag borde ju vara van men blir så ledsen varje gång) Han ber om ursäkt varje morgon för han vet inte om att han gör det.
  12. 6
    exakt den känslan har jag också brukar vakna vid två tre och vara hyperpigg. Är tacksam att det är sä ljust så jag kan läsa, det är ju så tråkigt att bara ligga vaken...
    Just den där jättepigga känslan är ju så skum.
    Dessutom vaknar man ju varje gång man ska vända sig. Ont överallt är bara förnamnet. Och så gnäller jag högt och säger ajajaj och då fräser min man (i sömnen iof och jag borde ju vara van men blir så ledsen varje gång) Han ber om ursäkt varje morgon för han vet inte om att han gör det.
  13. Medlem sedan
    Sep 1999
    #7

    låter troligt

    jag nojjar rätt mycket att det är ett stort barn så det kommer säkert därifrån.
    men jag undrar vad jag gjort för hemskt för att bli mordhotad
  14. 7
    låter troligt jag nojjar rätt mycket att det är ett stort barn så det kommer säkert därifrån.
    men jag undrar vad jag gjort för hemskt för att bli mordhotad
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Det är bara en förvarning inför att din bebis ska bli tonåring
  16. 8
    Det är bara en förvarning inför att din bebis ska bli tonåring
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9
    Oja!!!
    Har haft väldiga mardrömmar/konstiga drömmar senaste månaderna. Det har dock börjat lugna ner sig en aning nu.
  18. 9
    Oja!!!
    Har haft väldiga mardrömmar/konstiga drömmar senaste månaderna. Det har dock börjat lugna ner sig en aning nu.

Liknande trådar

  1. Mardrömmar....
    By Cilla v.11 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 19:38
  2. mardrömmar
    By amanda-b in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 21:22
  3. Har mardrömmar
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 18:53
  4. Mardrömmar?
    By Karin m A & N in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 18:49
  5. Mardrömmar
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 20:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar