**** ÖVERTID****
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    **** ÖVERTID****

    **** ÖVERTID****

    - GladaKon, BF 30 april + 8
  2. 1
    **** ÖVERTID**** **** ÖVERTID****

    - GladaKon, BF 30 april + 8
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Japp, då var det bara jag kvar. Så går det när man ställer sig sist i kön och har en envis Bebis. Tror han är lite mammig... hur ska det gå när det är dax att flytta hemmifrån?
    Nu vet jag visserligen inte om det är en han men jag misstänker det.
    Ska ta några vändor i mina trappor innan jag kryper till kojs. Kanske sätter det igång något... eller så blir jag kanske så trött så jag lyckas somna.
  4. 2
    Japp, då var det bara jag kvar. Så går det när man ställer sig sist i kön och har en envis Bebis. Tror han är lite mammig... hur ska det gå när det är dax att flytta hemmifrån?
    Nu vet jag visserligen inte om det är en han men jag misstänker det.
    Ska ta några vändor i mina trappor innan jag kryper till kojs. Kanske sätter det igång något... eller så blir jag kanske så trött så jag lyckas somna.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ahmen bebis! Kom igen. Tempo, tempo!
    Blidka morsan och kika ut nu! *säga till*

    Jag håller tumme.
    Kramen.
  6. 3
    Ahmen bebis! Kom igen. Tempo, tempo!
    Blidka morsan och kika ut nu! *säga till*

    Jag håller tumme.
    Kramen.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Men vet du, jag är faktiskt lite avundsjuk på dig. Bebis i all ära, de har man i evighet (förhoppningsvis), men förlossningar... suck, nu har jag mina tre avklarade och känner redan saknad... mitt råd: gör det till en bra upplevelse & njut av de sista dagarna av din graviditet fram tills dess!
  8. 4
    Men vet du, jag är faktiskt lite avundsjuk på dig. Bebis i all ära, de har man i evighet (förhoppningsvis), men förlossningar... suck, nu har jag mina tre avklarade och känner redan saknad... mitt råd: gör det till en bra upplevelse & njut av de sista dagarna av din graviditet fram tills dess!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Heja, heja, heja! Håll ut, vi är många som hejar på dig och ser fram emot din lilla glada kalv!
    All lycka! Kram!
  10. 5
    Heja, heja, heja! Håll ut, vi är många som hejar på dig och ser fram emot din lilla glada kalv!
    All lycka! Kram!
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Fast det är svårt att njuta när jag inte kan göra något och bebisen rör på sig så lite nu att jag bara oroar mig. Sedan fyller min karl år på söndag så det blir konstigt allt. Skulle sy bebislakan och snuttefiltar av ett gammalt stort mjukt lakan och upptäcker att min bror haft sönder min symaskin. Allt blir liksom fel nu *depp, depp*
  12. 6
    Fast det är svårt att njuta när jag inte kan göra något och bebisen rör på sig så lite nu att jag bara oroar mig. Sedan fyller min karl år på söndag så det blir konstigt allt. Skulle sy bebislakan och snuttefiltar av ett gammalt stort mjukt lakan och upptäcker att min bror haft sönder min symaskin. Allt blir liksom fel nu *depp, depp*
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7
    Sänder dig en puff i rätt riktning. *PUFF*
  14. 7
    Sänder dig en puff i rätt riktning. *PUFF*
  15. Medlem sedan
    Sep 2008
    #8
    Förstår dig helt och hållet att det var svårt att njuta den sista tiden då man gick över..
    Men när det väl var dags så glömdes all övertid bort och jag gick trots allt över tiden 15 dagar..
    Noel och jag hejjar på och hoppas att det snart är er tur, så vi kan ta bort övertidslistan!!
  16. 8
    Förstår dig helt och hållet att det var svårt att njuta den sista tiden då man gick över..
    Men när det väl var dags så glömdes all övertid bort och jag gick trots allt över tiden 15 dagar..
    Noel och jag hejjar på och hoppas att det snart är er tur, så vi kan ta bort övertidslistan!!
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    Tack alla för er uppmuntran. Den behöver jag
  18. 9
    Tack alla för er uppmuntran. Den behöver jag
  19. Medlem sedan
    Apr 2006
    #10
    Ja och bebisen behöver tydligen en ordentlig knuff i baken! Ut med dig nu lill*n!

    Du kämpar bra kossan!
  20. 10
    Ja och bebisen behöver tydligen en ordentlig knuff i baken! Ut med dig nu lill*n!

    Du kämpar bra kossan!

Liknande trådar

  1. **** ÖVERTID****
    By Miia m kidzen in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 07:22
  2. ***** ÖVERTID****
    By Therese o,, Jacob in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 16:52
  3. ***** ÖVERTID****
    By Therese o,, Jacob in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 10:17
  4. #%ÖVERTID#%
    By catya in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 07:45
  5. #%ÖVERTID#%
    By catya in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 10:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar