Håll gärna en tumme för oss!
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Håll gärna en tumme för oss!

    Ska strax åka in på nästa koll (UL + CTG) för att se om flödet fortsätter vara sämre. Jag uppdaterar så fort jag kan sen, men i det läge vi är så tror jag faktiskt att BB-väskan får åka med i bilen. Man vet ju faktiskt inte...

    Allt är färdigt här hemma nu i alla fall och jag är redo att föda barn om det skulle bli så. Men helst vill jag ju att allt är perfekt där inne och att han kan ligga kvar och tjocka till sig lite.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  2. 1
    Håll gärna en tumme för oss! Ska strax åka in på nästa koll (UL + CTG) för att se om flödet fortsätter vara sämre. Jag uppdaterar så fort jag kan sen, men i det läge vi är så tror jag faktiskt att BB-väskan får åka med i bilen. Man vet ju faktiskt inte...

    Allt är färdigt här hemma nu i alla fall och jag är redo att föda barn om det skulle bli så. Men helst vill jag ju att allt är perfekt där inne och att han kan ligga kvar och tjocka till sig lite.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Håller tummarna såklart! Även om man såklart vill att de skall tjocka på sig lite till, så är de ju "färdiga" nu. Det kommer säkert att gå jättebra! Kram!
  4. 2
    Håller tummarna såklart! Även om man såklart vill att de skall tjocka på sig lite till, så är de ju "färdiga" nu. Det kommer säkert att gå jättebra! Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Jag håller alla tummar jag kan för att det är så bra som möjligt med bebben! Lycka till idag!
    -- Adrian 2009-05 och Ida 2012-01 --

    sawstreet.blogspot.com
  6. 3
    Jag håller alla tummar jag kan för att det är så bra som möjligt med bebben! Lycka till idag!
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Åh, tummar hålls!
    Mamma till Titus, född 090514
    Min mat-blogg: http://annesfood.blogspot.com
  8. 4
    Åh, tummar hålls!
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Håller alla tummar och tår Lycka till nu!
  10. 5
    Håller alla tummar och tår Lycka till nu!
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    lycka till, ska hålla tummarna för er
  12. 6
    lycka till, ska hålla tummarna för er
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7
    håller tummen hårt!!!!
  14. 7
    håller tummen hårt!!!!
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Tack för alla tummar!!

    Mini mår fortfarande rätt så bra där inne, så han får ligga kvar lite till. Idag fick vi träffa överläkare A (som förlöste vår son för fem år sen!) och flödet såg jättefint ut. Men jag ska tillbaka på måndag igen... och då ska det göras en ny viktskattning och flödesmätning igen och vid minsta tecken på att något blivit sämre sätts jag igång då. Men vi kan ju hoppas att kroppen startar det av sig själv till dess.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  16. 8
    Tack för alla tummar!! Mini mår fortfarande rätt så bra där inne, så han får ligga kvar lite till. Idag fick vi träffa överläkare A (som förlöste vår son för fem år sen!) och flödet såg jättefint ut. Men jag ska tillbaka på måndag igen... och då ska det göras en ny viktskattning och flödesmätning igen och vid minsta tecken på att något blivit sämre sätts jag igång då. Men vi kan ju hoppas att kroppen startar det av sig själv till dess.
  17. Medlem sedan
    Aug 2008
    #9
    skönt att det verkar vara ok med mini!
    -- Adrian 2009-05 och Ida 2012-01 --

    sawstreet.blogspot.com
  18. 9
    skönt att det verkar vara ok med mini!
  19. Medlem sedan
    Mar 2004
    #10
    Skönt att det såg bra ut med lillebror! Hoppas att det drar igång nu så ni siipper dessa kontroller och hela oron som det innebär!
  20. 10
    Skönt att det såg bra ut med lillebror! Hoppas att det drar igång nu så ni siipper dessa kontroller och hela oron som det innebär!
  21. Medlem sedan
    Apr 2009
    #11
    Håller tummarna för er och att lille killen får växa till sig ett par veckor till
  22. 11
    Håller tummarna för er och att lille killen får växa till sig ett par veckor till

Liknande trådar

  1. Håll gärna en tumme
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 21:25
  2. Håll gärna en tumme för mig
    By ~Susanna~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 20:02
  3. Håll gärna en tumme..
    By -Johanna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 09:20
  4. Håll gärna en tumme
    By Claudden in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 11:39
  5. Håll gärna en tumme...
    By Tina L-L in forum _0507 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar