Elise är här!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Elise är här!

    Den 6/5 fick vi äntligen ut henne genom att ta hinnorna efter en trolig vattenavgång på söndagen. Hon kom ganska snabbt till världen och vägde 3935 g och mätte 51 cm.
    Storebröderna är så stolta så och nu när vi landat här hemma så ska de snart komma hem till oss efter ett par nätter hos farmor och farfar. Leon är dock mest fokuserad på storebrorspresenten som han blivit lovad, det gäller att ha rätt fokus i livet .
  2. 1
    Elise är här! Den 6/5 fick vi äntligen ut henne genom att ta hinnorna efter en trolig vattenavgång på söndagen. Hon kom ganska snabbt till världen och vägde 3935 g och mätte 51 cm.
    Storebröderna är så stolta så och nu när vi landat här hemma så ska de snart komma hem till oss efter ett par nätter hos farmor och farfar. Leon är dock mest fokuserad på storebrorspresenten som han blivit lovad, det gäller att ha rätt fokus i livet .
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Välkommen lillasyster!


    Här väntar vi med spänning på en lillebror... nå vi får väl se vad det är som gömmer sig i magen, får dock vänta tills i november!
  4. 2
    Välkommen lillasyster!


    Här väntar vi med spänning på en lillebror... nå vi får väl se vad det är som gömmer sig i magen, får dock vänta tills i november!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Nämen! Är det en liten bröllopspresent på väg?? Mår du bra? Vad kul!! Stort grattis :-D.
  6. 3
    Nämen! Är det en liten bröllopspresent på väg?? Mår du bra? Vad kul!! Stort grattis :-D.
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    NU mår jag bra! Jag har mått skitkass i 9 veckor och levt i ett illamående dis som varit förfärligt! Så nu har jag väl andrum i några veckor innan foglossningen sätter in på allvar (jag känner redan av min symfys fog...) Nja 9 dagar efter bröllopet blev den till si så där ungefär
  8. 4
    NU mår jag bra! Jag har mått skitkass i 9 veckor och levt i ett illamående dis som varit förfärligt! Så nu har jag väl andrum i några veckor innan foglossningen sätter in på allvar (jag känner redan av min symfys fog...) Nja 9 dagar efter bröllopet blev den till si så där ungefär
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Grattis!

    Åh, vad underbart! En liten Elise!
    Skönt att allt gått bra! Njut nu av det lilla nytillskottet!

    Kram!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Grattis! Åh, vad underbart! En liten Elise!
    Skönt att allt gått bra! Njut nu av det lilla nytillskottet!

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Ja, det där illamåendet är jag allt för bekant med tyvärr! Skönt att du är igenom den fasen nu! Mina fogar har faktiskt bara blivit bättre med varje barn så jag hoppas att du kanske har samma tur! Vad spännande med en liten till! Vad säger tjejerna??
  12. 6
    Ja, det där illamåendet är jag allt för bekant med tyvärr! Skönt att du är igenom den fasen nu! Mina fogar har faktiskt bara blivit bättre med varje barn så jag hoppas att du kanske har samma tur! Vad spännande med en liten till! Vad säger tjejerna??
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7
    Jag hoppas inte på det alls, för mina har bara blivit värre!!

    Dom är jätteglada, jag trodde att Thea skulle bli gladast men det är nog nästan Matilda som är gladast!
  14. 7
    Jag hoppas inte på det alls, för mina har bara blivit värre!!

    Dom är jätteglada, jag trodde att Thea skulle bli gladast men det är nog nästan Matilda som är gladast!
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #8

    fantastiskt bra jobbat

    Hej Katarina!

    Såg bilderna på det lilla underverket. Grattis igen. Det ser verkligen ut som två mycket stolta storasyskon. Leon har blivit så stor och vilket fantastiskt hår han har!

    Lycka till med trebarnslivet.

    Hälsar Jessica
  16. 8
    fantastiskt bra jobbat Hej Katarina!

    Såg bilderna på det lilla underverket. Grattis igen. Det ser verkligen ut som två mycket stolta storasyskon. Leon har blivit så stor och vilket fantastiskt hår han har!

    Lycka till med trebarnslivet.

    Hälsar Jessica

Liknande trådar

  1. ELISE
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 19:45
  2. Nu är vår Elise här!
    By Katarina m L o M in forum _0905 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-09, 18:59
  3. Elise
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 23:02
  4. Elise?
    By -Surra- in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 19:26
  5. Elise är här!
    By Enemel m Kevin&Elise in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 12:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar