Tindragull!!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Tindragull!!

    Antar att det pirrar i magen nu! Jag hoppas er dag i morgon blir helt strålande på alla de sätt och önskar er all lycka i framtiden! *kramar*
  2. 1
    Tindragull!! Antar att det pirrar i magen nu! Jag hoppas er dag i morgon blir helt strålande på alla de sätt och önskar er all lycka i framtiden! *kramar*
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Inte nervös än!

    Alla frågar, men jag kan helt ärligt säga att jag är inte nervös än! Kommer väl när jag står utanför kyrkan...

    Sovit jättegott i natt och vaknade trax innan 7 då lilleman var hungrig. Sen har vi legat i sängen alla fyra och myst lite!
    Känns som en bra start på denna dag!

    Snart ska jag skutta in i duschen och sen kommer lillasyrran för lite frukost och hår & smink! :-D

    Kl: 17:00 idag startar vigseln! Då ska jag minsann bli fru!!!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Inte nervös än! Alla frågar, men jag kan helt ärligt säga att jag är inte nervös än! Kommer väl när jag står utanför kyrkan...

    Sovit jättegott i natt och vaknade trax innan 7 då lilleman var hungrig. Sen har vi legat i sängen alla fyra och myst lite!
    Känns som en bra start på denna dag!

    Snart ska jag skutta in i duschen och sen kommer lillasyrran för lite frukost och hår & smink! :-D

    Kl: 17:00 idag startar vigseln! Då ska jag minsann bli fru!!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Nu är ni med all säkerhet vigda och jag utbringar ett rungande HURRA! Hoppas er kväll blir fantastisk! Ser fram emot bilder!!
  6. 3
    Nu är ni med all säkerhet vigda och jag utbringar ett rungande HURRA! Hoppas er kväll blir fantastisk! Ser fram emot bilder!!

Liknande trådar

  1. Tindragull!!!
    By Nu 2 Mirakel:) in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 17:16
  2. tindragull
    By Malin IGAF in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 09:46
  3. Tindragull!
    By Nu 2 Mirakel:) in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 14:07
  4. Tindragull!
    By Anna m. Mio & Teodor in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 09:32
  5. Tindragull!
    By Katarina m L o M in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 09:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar