Bossemor- the duplomaster!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Bossemor- the duplomaster!

    Majken älskar duplo-lego när vi är på öppna förskolan och idag köpte vi en stor hink till henne och så satte vi igång att bygga! Hon är särskilt förtjust i ankor av någon konstig anledning...så jag byggde en finfin gul anka till henne, och höll upp den och sa:
    -Titta Majken, vad är det här för något?
    Hon lös upp som en sol med hela ansiktet, pekade och sa:
    -BANAAAAN!!
    Tror att jag härmed överlämnar duplobyggandet till hennes far
    ***stolt mamma till stora Bosse och lilla Majken***

    When life gives you lemons, make lemonade!
  2. 1
    Bossemor- the duplomaster! Majken älskar duplo-lego när vi är på öppna förskolan och idag köpte vi en stor hink till henne och så satte vi igång att bygga! Hon är särskilt förtjust i ankor av någon konstig anledning...så jag byggde en finfin gul anka till henne, och höll upp den och sa:
    -Titta Majken, vad är det här för något?
    Hon lös upp som en sol med hela ansiktet, pekade och sa:
    -BANAAAAN!!
    Tror att jag härmed överlämnar duplobyggandet till hennes far
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    fast bananer är ju också fina såklart
  4. 2
    fast bananer är ju också fina såklart
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    *HAHAHAHA* EN BABNAN!!! Vill påstå att du är en fena med Duplo om du får till en banan!!!

    Gulliga Majken, var nog bara lite banansugen!

    Kram
  6. 3
    *HAHAHAHA* EN BABNAN!!! Vill påstå att du är en fena med Duplo om du får till en banan!!!

    Gulliga Majken, var nog bara lite banansugen!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    BANAN menar jag ju!!! Jga kan inte ens stava till banan hur skulle då Majken se att det var en anka???

    P.s. Visst är banan ett roligt ord??!!
  8. 4
    BANAN menar jag ju!!! Jga kan inte ens stava till banan hur skulle då Majken se att det var en anka???

    P.s. Visst är banan ett roligt ord??!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Haha, ja, banan är ett skojsigt ord tycker Majkens mamma, fast babnan var ju liiite roligare ändå !.....Majken däremot, tycker att bajs är ett roligt ord!
    Majkens mamma tycker att det är mindre roligt när Majken går runt och säger BAJS BAJS BAJS på öppna förskolan, och vidare så tycker även Majkens mamma att det är alldeles för tidigt att ha kommit in i kiss och bajs-åldern redan vid 1½, sådeså !
  10. 5
    Haha, ja, banan är ett skojsigt ord tycker Majkens mamma, fast babnan var ju liiite roligare ändå !.....Majken däremot, tycker att bajs är ett roligt ord!
    Majkens mamma tycker att det är mindre roligt när Majken går runt och säger BAJS BAJS BAJS på öppna förskolan, och vidare så tycker även Majkens mamma att det är alldeles för tidigt att ha kommit in i kiss och bajs-åldern redan vid 1½, sådeså !
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Japp, och bananer med näbb är de allra finaste !!
  12. 6
    Japp, och bananer med näbb är de allra finaste !!
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Nejdå det är aldrig förtidigt för kiss och bajs. Thea tjatar om bajs hela tiden. När vi var i stallet sahon efter en stund BAJS..... UT. det luktade ju inget gott alls där.
  14. 7
    Nejdå det är aldrig förtidigt för kiss och bajs. Thea tjatar om bajs hela tiden. När vi var i stallet sahon efter en stund BAJS..... UT. det luktade ju inget gott alls där.

Liknande trådar

  1. Bossemor!
    By mimmi86 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 17:43
  2. Var är Bossemor???
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 14:42
  3. Bossemor!
    By Msichana in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 13:52
  4. Bossemor!
    By Imsavimsa in forum Flerhandikapp
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 22:30
  5. Bossemor!
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 12:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar