Kan någon säga till min gipsade 5 åring.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Kan någon säga till min gipsade 5 åring.

    . att vissa aktiviteter inte passar just nu?! Alltså jag har tre motoriska ungar, som håller i gång hela tiden. =Jättebra! Men just nu, när hon går med gipsad arm, så är det inte jättelyckad kanske att åka inlines?! Det försökte hon smita iväg med igår innan jag kom på henne, just nu har hon sin bästa kompis här och de är uppe i skogen och leker ormar

    Jätteroligt har de, men vad är det för fel med att ta det liiite lugnt bara ibland?! :-)
    /Pillan
  2. 1
    Kan någon säga till min gipsade 5 åring. . att vissa aktiviteter inte passar just nu?! Alltså jag har tre motoriska ungar, som håller i gång hela tiden. =Jättebra! Men just nu, när hon går med gipsad arm, så är det inte jättelyckad kanske att åka inlines?! Det försökte hon smita iväg med igår innan jag kom på henne, just nu har hon sin bästa kompis här och de är uppe i skogen och leker ormar

    Jätteroligt har de, men vad är det för fel med att ta det liiite lugnt bara ibland?! :-)
    /Pillan
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Äh, låt henne hållas, hon känner nog när det tar emot.
  4. 2
    Äh, låt henne hållas, hon känner nog när det tar emot.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Men det är väl jättebra att åka inlines nu? Hon ÄR ju redan gipsad!
  6. 3
    Men det är väl jättebra att åka inlines nu? Hon ÄR ju redan gipsad!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Just det! :)

    Att jag inte tänkte på det
    /Pillan
  8. 4
    Just det! :) Att jag inte tänkte på det
    /Pillan
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Ja, jag försöker..

    Det värsta är att hon inte känner förrän det är försent.. och då gör det ju görans ont. Så jag försöker ändå hjälpa henne lite för att slippa det.
    /Pillan
  10. 5
    Ja, jag försöker.. Det värsta är att hon inte känner förrän det är försent.. och då gör det ju görans ont. Så jag försöker ändå hjälpa henne lite för att slippa det.
    /Pillan
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Jag kan säga till henne! Inlines får hon inte åka igen för än ca 6 veckor efter gipset är BORTA för att armen måste härdas. Min lillkille bröt armen i september och fick inte bort gipset förrän till novemberlovet och sedan kunde han åka skridskor lagom till jullovet! Det är stor risk annars att frakturen går upp igen, eftersom benet inte är härdat. Så sade de till oss i alla fall.
  12. 6
    Jag kan säga till henne! Inlines får hon inte åka igen för än ca 6 veckor efter gipset är BORTA för att armen måste härdas. Min lillkille bröt armen i september och fick inte bort gipset förrän till novemberlovet och sedan kunde han åka skridskor lagom till jullovet! Det är stor risk annars att frakturen går upp igen, eftersom benet inte är härdat. Så sade de till oss i alla fall.

Liknande trådar

  1. Kan någon säga till mig...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 13:59
  2. Skulle ni säga till någon... Men vilka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 19:22
  3. Kan någon säga till min 5-åring..
    By Piilla in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 14:20
  4. Kan inte någon säga till mig...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 13:44
  5. Är det ok att säga till någon
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar