Längesen...
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Längesen...

    Hej på er!

    Sen jag började jobba i januari har tiden att sitta ostört vid datorn dragits ner väsentligt, så här inne har jag inte varit på länge...

    Vi har det bra i alla fall. Linnea är hemma med sin pappa och de verkar trivas båda två. Vi sitter just nu och funderar på arbetstider och förskoleschema för hösten... Linnea går på allvar sedan 1½ månad och håller därmed på att upptäcka en helt ny värld - framför allt utomhus, vilket ju blir något helt annat än att bara sitta i vagnen...
  2. 1
    Längesen... Hej på er!

    Sen jag började jobba i januari har tiden att sitta ostört vid datorn dragits ner väsentligt, så här inne har jag inte varit på länge...

    Vi har det bra i alla fall. Linnea är hemma med sin pappa och de verkar trivas båda två. Vi sitter just nu och funderar på arbetstider och förskoleschema för hösten... Linnea går på allvar sedan 1½ månad och håller därmed på att upptäcka en helt ny värld - framför allt utomhus, vilket ju blir något helt annat än att bara sitta i vagnen...
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    visst får man inte samma tid vid datorn längre..!

    Det gäller att pussla å få ihop dagistiderna.. När ska hon börja?
    Wiktor gick sin första dag idag.. Han ska få gå 9-14 fram till midsommar då han får sommarlov, och till hösten får han gå 8.15-15 ungifär..

    Ha en skön sommar!!
  4. 2
    visst får man inte samma tid vid datorn längre..!

    Det gäller att pussla å få ihop dagistiderna.. När ska hon börja?
    Wiktor gick sin första dag idag.. Han ska få gå 9-14 fram till midsommar då han får sommarlov, och till hösten får han gå 8.15-15 ungifär..

    Ha en skön sommar!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Linnea börjar inskolningen den 17/8, så det är några månader kvar ännu. Hon kommer att få lite varierande tider - mellan 5 och 8,5 timmar/dag och en dag varannan vecka helt ledig. Mormor ska hjälpa till då är det tänkt, så vi prövar med att jag "bara" går ner till 90% och hoppas att det ska funka för alla. Det ser lite surt ut med restiderna för mormor bara, hon bor 10 mil bort och ska åka kollektivt...
  6. 3
    Linnea börjar inskolningen den 17/8, så det är några månader kvar ännu. Hon kommer att få lite varierande tider - mellan 5 och 8,5 timmar/dag och en dag varannan vecka helt ledig. Mormor ska hjälpa till då är det tänkt, så vi prövar med att jag "bara" går ner till 90% och hoppas att det ska funka för alla. Det ser lite surt ut med restiderna för mormor bara, hon bor 10 mil bort och ska åka kollektivt...

Liknande trådar

  1. längesen..
    By Fie84 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:11
  2. längesen nu...
    By mammasmelvin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 11:57
  3. nu var det längesen
    By riesen in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 00:09
  4. Var längesen jag var här...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 11:24
  5. längesen
    By minica in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar