Simon cyklar utan .....
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Simon cyklar utan .....

    stödhjul och det är hans tredje sommar utan stödhjul. Sommaren han var 3,5 började han cykla utan men det är nog extemt tidigt. Han kör ju även tvåhjulig motorcross nu. Men de flesta av hans kompisar cyklar utan stödhjul nu. De är allt mellan 4-6 år. Så jag tror att det kommer att gå bra.

    Tips har jag inga. Det bästa är att bara ta av stödhjulen och sen springa bakom. Kom ihåg att det är lättare att hålla balansen när man cyklar fort än när man cyklar sakta. Lycka till!
  2. 1
    Simon cyklar utan ..... stödhjul och det är hans tredje sommar utan stödhjul. Sommaren han var 3,5 började han cykla utan men det är nog extemt tidigt. Han kör ju även tvåhjulig motorcross nu. Men de flesta av hans kompisar cyklar utan stödhjul nu. De är allt mellan 4-6 år. Så jag tror att det kommer att gå bra.

    Tips har jag inga. Det bästa är att bara ta av stödhjulen och sen springa bakom. Kom ihåg att det är lättare att hålla balansen när man cyklar fort än när man cyklar sakta. Lycka till!
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    virrpanna - skulle ju vara svar till Villemoa.
  4. 2
    virrpanna - skulle ju vara svar till Villemoa.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Just ja, Simon var ju jättetidig Hur går det med crossen? häftigt värre...
  6. 3
    Just ja, Simon var ju jättetidig Hur går det med crossen? häftigt värre...
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4
    Jo det går jätte bra. Han kör så det ryker på crossbanan. Och jag är inte lika rädd längre som jag var i början. Han har inte vurpat mer än en gång rejält och det är ju inte lite skydd dem har heller. Kram!
  8. 4
    Jo det går jätte bra. Han kör så det ryker på crossbanan. Och jag är inte lika rädd längre som jag var i början. Han har inte vurpat mer än en gång rejält och det är ju inte lite skydd dem har heller. Kram!

Liknande trådar

  1. Cyklar utan stödhjul! :)
    By Lyktan in forum Autismspektrum
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 06:38
  2. Cyklar utan stödhjul
    By Nadja in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 21:09
  3. Simon cyklar utan stödhjul..
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 16:12
  4. Cyklar utan stödhjul
    By inarud in forum _02 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-02, 21:04
  5. Cyklar utan stödhjul!!
    By Akleja in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 20:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar