Men va fan..
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Men va fan..

    Nu är det väl ändå liiite väl tyst???

    Jamenar vi är ju ändå i maj, födelsedagsmånaden.. Nu ska vi ju gratta alla abrn och prata kalas och temalekar osv...
    Trigger, berätta om piratkalaset.. Och vad har ni andra gjort på era kalas, jag är askass på detta med att hålla i kalas och nu kräver Moa barnkalas.. Hilfe bitte!


    Och grattis till alla små fyraåringar so hittills hunnit fylla. dexter och Cornelia vet jag iaf:. Vilka mer?
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Men va fan.. Nu är det väl ändå liiite väl tyst???

    Jamenar vi är ju ändå i maj, födelsedagsmånaden.. Nu ska vi ju gratta alla abrn och prata kalas och temalekar osv...
    Trigger, berätta om piratkalaset.. Och vad har ni andra gjort på era kalas, jag är askass på detta med att hålla i kalas och nu kräver Moa barnkalas.. Hilfe bitte!


    Och grattis till alla små fyraåringar so hittills hunnit fylla. dexter och Cornelia vet jag iaf:. Vilka mer?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    linnéa fyllde i måndags men sambon var iväg o hade datorn med sig så jag kunde inte berätta.
    måånga paket och go fika blev det. hade ju bakat själv. hehe
    kalas med kompisarna hade vi i söndags. det var kul men tröttsamt. man var heelt slut.
  4. 2
    linnéa fyllde i måndags men sambon var iväg o hade datorn med sig så jag kunde inte berätta.
    måånga paket och go fika blev det. hade ju bakat själv. hehe
    kalas med kompisarna hade vi i söndags. det var kul men tröttsamt. man var heelt slut.
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Motlas fylde 18april och ville ha bruschkalas för dagis men han gick med på att ändra till pannkakskalas. Själv var jag på kurs så Dennis fick rodda 10 vilda 4 åringar själv..Utomhuskalas.
  6. 3
    Motlas fylde 18april och ville ha bruschkalas för dagis men han gick med på att ändra till pannkakskalas. Själv var jag på kurs så Dennis fick rodda 10 vilda 4 åringar själv..Utomhuskalas.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar